Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik
#20
Tean ja olen täiesti nõus, Rolz. Puhtus on alati parim auto säilimise eeldus ning loomulikult kadus kogu see floora nii pagasiluugi hingede vahelt parempoolse hinge vahetamise käigus kui kõigist ligipääsetavatest kohtadest auto hilisema suurpuhastuse ajal. Eelmises postituses on enamus "hingepilte" tehtud aastaid enne selle töö päriselt ette võtmist ja need on algselt jäädvustatud vaid selleks, et kõik katki olev varuosade otsimiseks meeles püsiks.

See auto oli kunagi tõepoolest väga väga väga must ja õnnetu.
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_6_tn.jpg]

Meeles võib püsida palju, aga autodega palju tegeledes ei taipa kõiki mõttetuid asju enne isegi katsetada kui neid ükskord tarvis on. Nii selgus pärast kuut aastat, et suuremal kaldel parkides võib moe pärast seisupiduripedaali küll põhja vajutada, aga ratastega see vist üldse ühendatud ei ole. Ja töökojas selgus, et ei olnudki.

Keegi, kes seda autot kunagi kuskil liigutama pidi, oli seisupiduri üldse lahti ühendanud, sest tagarataste juurest oli süsteem täiesti kinni roostetanud, piduriklotsid hävinud ning ilmselt oli rataste liikuma saamiseks lihtsam trossid üldse küljest võtta ja nii jättagi. Õnneks on W220 auto seisupidurisüsteem päris lihtne ning veidi alla 200-eurose arve eest pani töökoda liikuma nii seda tegema mõeldud osad kui vahetas piduriklotsid. Mulle sobis hästi, et vahelduseks ei pidanud ise käsi mustaks tegema. Tehti ikka häid lihtsaid ja odavalt ülalpeetavaid masinaid. Big Grin
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_7_tn.jpg]

Küll aga tegin käed mustaks põhjusel, et veel enne kui see auto päris seisma jäi, oli mu vend talle ostnud uue elektrilise ventilaatori, sest vana oli räbaldunud ja ei töötanud ning seega pidi temperatuuri madalal hoidmiseks sõite alati nii planeerima, et palju tihedat linnaliiklust ei teki. See on kuuma suve puhul päris tülikas ja seega vahetasin selle pagasiruumis vedelenud eluka ühel õhtul ikkagi ära. 
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_8_tn.jpg]

Vahetamine on lihtne, sest lahti tuleb keerata vaid 6 kruvi, küljest ühendada üksainus pistik ning jahutusvedelikku ei pea välja laskma, sest ventilaator õnnestub natuke mängides ilusti torude vahelt välja manööverdada. Kogu see protsess viibiski lihtsalt põhjusel, et kui 320 CDI autol õnnestuks alumised torude klambrid ventilaatorikoja küljest vist kapoti alt sukeldudes lahti lasta, ei mahtunud 400 CDI puhul mu käed sinna kuidagi vahele. 
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_3_tn.jpg]

Seega oli vajalik kanalil või tõstukil põhjakatte eemaldamine. Põhjakate koosneb kahest tükist ja tal on ka omajagu kruvisid, aga kogu see ventilaatori vahetusprotsess on tõepoolest äärmiselt lihtne ning mõnus nokitsemine. On kõvasti muretum kui auto võib töökodades tundide kaupa tühikäigul tiksuda ja selle pärast enam muretsema ei pea.

Töökodadega ei ole me mõistagi veel tänaseni lõpetanud, kuid enne seda tõi erakordselt palav suvi kaasa ka veidraid seiklusi. Kuna mu autod vahepeal lihtsama kasutamise huvides õues parkisid, aga ilmateade Tartusse vesipükse, hiidrahet ja muid õudseid ilmastikunähtusi lubasid, veetis vana S-klass ühe öö koguni lähedalasuva kaubanduskeskuse parklas. 
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_1_tn.jpg]

Tegu oli täieliku valehäirega, aga keegi ei teadnud seda ja õhtuks kogunes parkima selline seltskond, et kui abikaasaga kinno läksime, ei saanud parkimismajja enam sissegi sõita. Sellist maailmalõpupaanikat ei ole siin väikeses puust linnas varem kohanudki. Big Grin
[Pilt: 230912_MB_W220_S400CDI_5_tn.jpg]

Lõbusate vahepalade kõrval aga võitlused mõistagi jätkusid...

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 23-02-2022, 09:00 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Karl - 24-02-2022, 08:41 AM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 23-02-2022, 10:38 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Laur - 14-04-2022, 10:40 AM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 09-09-2023, 02:53 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Karl - 10-09-2023, 08:51 AM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 10-09-2023, 09:17 AM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 12-09-2023, 06:42 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Sm. Västrik - 12-09-2023, 11:01 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: MAV - 13-09-2023, 04:42 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: v6sa - 14-11-2023, 10:34 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Rolz - 15-11-2023, 01:41 PM
RE: S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik - Autor: Sman - 24-04-2024, 11:59 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 59 56,794 09-12-2024, 09:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,214 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,300 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 19,016 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  560 SE, 1990, W126 - Sm. Västrik Sm. Västrik 86 84,968 05-11-2022, 11:43 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,210 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB W220 S600L 2001 KristoR 73 38,065 19-08-2020, 11:29 AM
Viimane postitus: KristoR
  MB E280 CDI 2006 S211 Tuska12 0 2,881 25-04-2020, 12:56 AM
Viimane postitus: Tuska12
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 8,302 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  MB S400CDI, 2001, W220- Lenox Lenox 2 2,921 28-05-2019, 11:01 PM
Viimane postitus: Lenox



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne