14-07-2023, 12:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2023, 03:08 PM ja muutjaks oli Manifesto.)
Uus aasta tõi uusi tegemisi, Jaanuar möödus vaikselt ja rahulikult - ei pidanud autoga midagi tegema kuna tol hetkel olid õlilekked likvideeritud ja süda rahul, kuid Veebruaris hakkas käsipidur protestima, mul oli eelnevalt ka mõte kogu käsipiduri sisu välja võtta igaksjuhuks, kuid sain hiljem veidi kahetseda, et ma seda ei teinud.
Natukene aega hiljem lendas käsipidur konkreetselt laiali (tõmbas ennast pidurkettas täiesti lahti ja hakkas lendama seal igatepidi) - vaatepilt oli selline piduriketta eemaldamisel:
Pihta said siis ketas ja tolmukate, nii et ei jäänud muud midagi teha kui teha totaalne värskendus käsipidurile & ketastele (mille käigus vahetasin ka klotsid jms), ehk siis:
Veebruar-Märts 2023:
Natukene aega hiljem lendas käsipidur konkreetselt laiali (tõmbas ennast pidurkettas täiesti lahti ja hakkas lendama seal igatepidi) - vaatepilt oli selline piduriketta eemaldamisel:
Pihta said siis ketas ja tolmukate, nii et ei jäänud muud midagi teha kui teha totaalne värskendus käsipidurile & ketastele (mille käigus vahetasin ka klotsid jms), ehk siis:
Veebruar-Märts 2023:
- Piduriketaste vahetus (Zimmermanid, täisring);
- Piduriklotside vahetus (Meyle, täisring);
- Piduri tolmukatete vahetus (tagumised);
- Rattalaagrite vahetus (tagumised);
- Seisupiduri totaalne värskendus (koos kõikide osadega - trossid jms);
[1991 Mercedes-Benz 250D - W124]
Mercedes-Benz Club Estonia
♛ Classically Distinguished, Forever Enthusiastic ♛