(27-06-2023, 06:39 AM)v6sa Kirjutas:(26-06-2023, 10:05 PM)jsv Kirjutas: Aga miks just gl? R klass on seest ruumikam ja ronimisomadused ei jää alla GL-ile. ...
Eee, saabumis- ja lahkumisnurgad? Kliirens? Kere üldine ehitus?
Ruumikuse ja kasutatavuse osas ilmselt on R parem.
Elekter ja diiselmootori teise ringi omaniku lõiv on peamised mured.
Tean, et GL on tobedalt suur nagu väikene maja ja kuskil kesklinna väiksemas parkimismajas saab nurgad ümaraks sõita.
Olen mõelnud ka GLK peale, aga ei meeldi selle plastiksisustus, siis võtaks juba kohutavalt igava XC Volvo.
Lihtsalt peab olema selline mõnus väärispuidu ja nahksisuga sigarituba.
Elektrisüsteem on kõigil mesudel alates 98 häbiväärselt ebakvaliteetne ja seal ei ole enam mitte mingit vahet mis mudelit vaadata.
Eelistan ka 113 mootorit, sest selle hingeelu ja tüüpvigadega juba igati tuttav ja mootor on koduste vahenditega remonditav.
Teema püstitus pigem see, et mis on GL või GLK lisamured võrreldes näiteks W220 S klassiga.
Senini kõik mersud 5 ja 6L bensukad. Pole kunagi ühtegi diiselautot olnud, seega saan aru, et teise ringi diislitest tuleks üldse kaugele hoida?
Kütusekulu ei huvita üldse, pigem ülalpidamiskulud. Ei tahaks iga kuu ca 0,5-1k€ autosse remondiraha investeerida.
Mis on riskid mis ees võivad oodata: kere kvaliteet, korrosiooni kohad, käigukast, istme andurid, vedrustus, rattalaagrid, pidurid, tulede kvaliteet jms.?
Kuna bensukaid ei ole praktiliselt üldse saada, siis tunnen huvi ka dislade põhimurede osas, mis ees võivad oodata.
R klass on minu silmis kuidagi liiga inetu olnud. Samas käisin ühte 2012 mudelit vaatamas ja see hakkas kohe meeldima . Bensukaid pole üldse saada. Mis on nende põhimued või S klassi omamise kõrval on kõik ülejäänud mudelid juba puhas rõõm?
Tänud ette!
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,