04-06-2023, 09:16 AM
Katalüsaatori vahetamisest ei ole kasu, viga on mujal.
Näiteks selles, et need mootorid ei talu ökotamist - juristamist madalal pöördel. Mis paratamatult toimub linnas kaitslikult ja säästlikult liigeldes. Eriti hull, kui sõidud on lühikesed.
Lisaks veel tavalised: anduririkked, pihustite kulumine, turbo kulumine, sissepuhkerõhu lekked - põhjusi võib olla palju. Enamust ei näe mitte veakoodi, vaid reaalsete numbrite järgi diagnostikat tehes. Milleks peab teenust ostma ajudega Diagnostikult, mitte ajuvabalt koodikustutajalt.
Aga nagu Hellrix ütles: 15 min 110 alas III käigul 3000+ pööret ja mootor tänab. Või lendab laiali, kui eelmised omanikud on kaameli selgroo juba murdnud.
Näiteks selles, et need mootorid ei talu ökotamist - juristamist madalal pöördel. Mis paratamatult toimub linnas kaitslikult ja säästlikult liigeldes. Eriti hull, kui sõidud on lühikesed.
Lisaks veel tavalised: anduririkked, pihustite kulumine, turbo kulumine, sissepuhkerõhu lekked - põhjusi võib olla palju. Enamust ei näe mitte veakoodi, vaid reaalsete numbrite järgi diagnostikat tehes. Milleks peab teenust ostma ajudega Diagnostikult, mitte ajuvabalt koodikustutajalt.
Aga nagu Hellrix ütles: 15 min 110 alas III käigul 3000+ pööret ja mootor tänab. Või lendab laiali, kui eelmised omanikud on kaameli selgroo juba murdnud.