17-05-2023, 08:55 AM
(09-05-2023, 11:14 PM)Rolz Kirjutas: Mina väidan seda, et katusega pole Sul seal mingit pistmist.
Akna ajami mootori koormus (tarbitav Amperaaž) läheb liiga suureks ja katuse töö peatatakse, kuna nn katuse ühe etapi norm on täitmata.
Mingi vahe osadel mudelitel kirjutati tarkvaraga neid väärtusi suuremaks, kuna vanematel (loe: kulunud) autodel ei saanud tarbijad enam aknaid kinni.
Sama olukord on siis, kui all olevat akent sulgeda. NN käsitsi lülitit hoides sõidab lõpuni välja, lüliti autorežiimis (põhja vajutades), seda ei tee.
Kas ka sellel konkreetsel mudelil seda tarkvara tehtud on, ma ei tea. Googel abiks.
Mida ma veel teeks - võta aku ots maha, las unustab sünkronisatsioonid ära. Kui aku otsa peale paneb, peaks esimese ukse avamisel aknad kõik alla tõmbama.
Seejärel saab akende asendite lõplikud väärtuskoormused autole uuesti selgeks õpetada.
Võid ka nii pääseda.
Tere
Ei ole katusest ikkagi veel sotti saanud. Õli oli nõus vähe, panin normi sisse kuid muutusteta.
Avastasin et ka kojamehed ei tööta kuigi oma arust kõik kaitsmed üle kontrollisin. Kas võivad katus ja kojamehed omavahelises seoses kuidagi olla?
Katuse töös ei saa nagu ütelda ka seda, et mingi konkreetne funktsioon ei töötaks.
Kokku klappimine: laseb aknad alla, tõstab kagapaneeli üles, tõstab tagumise akna ja tagumise katuseosa üles, klapib katuse koos tagaaknaga kokku ja liigub alla ja tagapaneel omale kohale. (Tõsi, et katus koos tagaaknaga alla liiguks tuleb lülitusnuppu lülitada 1x veel). Hoides nuppu veel üleval, paneb külgmised aknad kinni.
Katuse sulgemisel teeb ka kõik astmed läbi, kuid tõrge tekib lõpus, kui tagaakna koos tagumise katuseosaga peaks alla laskma, siis seda ta ei tee ja see jääb üles. (Katuse lukustab ja tagapaneeli sulgeb) Ka käsitsi kaasa aitamine ei lahenda olukorda, tagumise katuseosa kinnitused liiguvad küll tagumise paneeli sees olevatesse avadesse, kuid paneel enam ise koos katusega alla ei liigu ja ei sulgu. Jääb sedasi irvakile ca 5 cm vahega.
Kui selles asendis proovida katus kokku lappida siis toimib see nii nagu alguses kirjeldasin.
Oskab ehk keegi soovitada spetsialisti kes cabrio katuste "hingeeluga" paremini kursis on ja asja korda teeks. Või ehk kellelgi on sama jama ette tulnud ja oskab ütelda, kuidas asja toimima saaks. Akujuhtme mahavõtmine ja restardi tegemine ei mõju, mingit veateadet ette ei kuva, näitab ainult et katuse avamine või sulgemine on aktiivne ja seda siis kui avamis/sulgemisnuppu kasutad. Samuti ei toiminud aknad peale vooluringi taastamist nii nagu kasutaja Rolz kirjeldas
Hea et praegu ilmad nirud on, ei tee veel eriti meelt mõruks, aga karta on et suvi ja soe tuleb niikuinii
Tänud juba ette heade nõuannete eest.