12-05-2023, 09:26 AM
Mida teeb rõhk latis käivitamisel, kävitumisel ja eelkõige - väljasuremise hetkel. Ning mida järgnevatel (tulututel?) käivitusüritustel? Ma kuidagi ei tahaks uskuda, et mingi hulkuv õhumull sellist kino põhjustab... KUI peale KSP-d oleks õhumull, siis ei tohiks üldse käivituda...
Iseenesest on võimalik selline variant, et õhumull on vahetult enne KSP-d (ja peale filtrit). Kui seal on mõni selline "ülespoole" look. KUI nüüd seal on õhumull JA see imetakse mootori käivitumisel pumpa, SIIS on võimalik tõesti olukord, kus rõhk käivitumise lubamiseks latti tekib, seejärel rõhk langeb (mida peaks ometi kenasti näha olema arvutiga) ja mootor seisatakse. Järgnevad käivitusüritused pumpavad õhumulli edasi ja suruvad kokku seni, kuni rõhk latis on jälle piisav käivitumise lubamiseks.
Onu_siim, kui kõrgel peab olema rõhk latis, et see auto saaks käivitusloa?
Ise pean loogilisemaks hoopis Sinu enda kahtlust, et mingil põhjusel ei loeta vända pöörlemist korrektselt (andur, pistik, juhe?). Selle tuvastamiseks tuleb samadel hetkedel jälgida näidu muutumist - kas see on loogiline või mitte.
Lihtsalt "veakoodikustutaja" sellist asja teha ei oska
Iseenesest on võimalik selline variant, et õhumull on vahetult enne KSP-d (ja peale filtrit). Kui seal on mõni selline "ülespoole" look. KUI nüüd seal on õhumull JA see imetakse mootori käivitumisel pumpa, SIIS on võimalik tõesti olukord, kus rõhk käivitumise lubamiseks latti tekib, seejärel rõhk langeb (mida peaks ometi kenasti näha olema arvutiga) ja mootor seisatakse. Järgnevad käivitusüritused pumpavad õhumulli edasi ja suruvad kokku seni, kuni rõhk latis on jälle piisav käivitumise lubamiseks.
Onu_siim, kui kõrgel peab olema rõhk latis, et see auto saaks käivitusloa?
Ise pean loogilisemaks hoopis Sinu enda kahtlust, et mingil põhjusel ei loeta vända pöörlemist korrektselt (andur, pistik, juhe?). Selle tuvastamiseks tuleb samadel hetkedel jälgida näidu muutumist - kas see on loogiline või mitte.
Lihtsalt "veakoodikustutaja" sellist asja teha ei oska