09-05-2023, 11:14 PM
Mina väidan seda, et katusega pole Sul seal mingit pistmist.
Akna ajami mootori koormus (tarbitav Amperaaž) läheb liiga suureks ja katuse töö peatatakse, kuna nn katuse ühe etapi norm on täitmata.
Mingi vahe osadel mudelitel kirjutati tarkvaraga neid väärtusi suuremaks, kuna vanematel (loe: kulunud) autodel ei saanud tarbijad enam aknaid kinni.
Sama olukord on siis, kui all olevat akent sulgeda. NN käsitsi lülitit hoides sõidab lõpuni välja, lüliti autorežiimis (põhja vajutades), seda ei tee.
Kas ka sellel konkreetsel mudelil seda tarkvara tehtud on, ma ei tea. Googel abiks.
Mida ma veel teeks - võta aku ots maha, las unustab sünkronisatsioonid ära. Kui aku otsa peale paneb, peaks esimese ukse avamisel aknad kõik alla tõmbama.
Seejärel saab akende asendite lõplikud väärtuskoormused autole uuesti selgeks õpetada.
Võid ka nii pääseda.
Akna ajami mootori koormus (tarbitav Amperaaž) läheb liiga suureks ja katuse töö peatatakse, kuna nn katuse ühe etapi norm on täitmata.
Mingi vahe osadel mudelitel kirjutati tarkvaraga neid väärtusi suuremaks, kuna vanematel (loe: kulunud) autodel ei saanud tarbijad enam aknaid kinni.
Sama olukord on siis, kui all olevat akent sulgeda. NN käsitsi lülitit hoides sõidab lõpuni välja, lüliti autorežiimis (põhja vajutades), seda ei tee.
Kas ka sellel konkreetsel mudelil seda tarkvara tehtud on, ma ei tea. Googel abiks.
Mida ma veel teeks - võta aku ots maha, las unustab sünkronisatsioonid ära. Kui aku otsa peale paneb, peaks esimese ukse avamisel aknad kõik alla tõmbama.
Seejärel saab akende asendite lõplikud väärtuskoormused autole uuesti selgeks õpetada.
Võid ka nii pääseda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”