02-05-2023, 09:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2023, 11:51 PM ja muutjaks oli chrishere.)
(25-04-2023, 02:59 PM)Erkkin Kirjutas: Päike on vahepeal korduvalt jälle loojunud, aga eile sai siis tagumine klapp/regulaator? ( asub taga stange all, mis jagab kompressorist tuleva õhu siis patjade vahel) ära vahetatud ja arvuti näitas, et vist olid valed kõrgused ja oli omast intervallist väljas käinud. Diagnostik tegi seal omad toimingud ja hommikul oli veel auto ilusti üleval. Loodetavasti ei hõiska liiga varakult ja oli asjast kasu.
Kui tasakaal on paigas, kompressor pidevalt ei tööta, siis on vast okei. Kui hakkab selline anomaalia sisse tulema, kus üks külg on madalamal kui teised, siis mul endal siiamaani olnud küsimus pigem õhkpadjas. Eks kompressor tasakaalustab kuni kaitsme juhe näiteks läbi läheb ja siis lõpetab ka kompressor töö. Õnneks juhtme vahetus ei ole miskit hullu. Armatuuris üldpildis peaks üks hetk ikkagi infot andma, et "Malfunction" (kui pole ise anomaaliat veel näinud) ning soovituslik pöörduda ikkagi asap töökotta. Viga ei pea alati suur olema, kuid tasub tähelepanu pöörata, et suuremaid väljaminekuid ennetada.
Kuid esialgse kirjelduse puhul pole välistatud, et klapiplokk naljatas. Saan aru, et siis käibki auto ülesse alla ja võib ebaühtlaselt tasandeid hoida. Iseasi kas seda ülesse alla käimist on koheselt ka võimalik näha või mitte ja kas ühel hetkel see süveneb.
On õnnestunud ka pool aastat katkise õhkpadjaga sõita (esmane Airmatic ja null kogemust), aga lõpuks andis kompressor otsad ning sai kotti rohkem kergendatud. Nii õhkpadi kui ka kompressor (Malfunction oli armatuuris olemas). Olnud ka kogemus, kus paigaldati uus õhkpadi, 4 kuud pidas vastu ja andis otsad. Siinkohal garantii tootele on oluline.
Boonusena leidsin ühe video, mis hiljaaegu YouTube keskkonda tulnud. Olen ka ise vastuseid otsinud ja soovinud rohkem teada.
Siin selline 1.5 tunnine ülevaade ja arutelu õhkvedrustusest. Õhkvedrustuse ülevaade - Mercedes Airmatic air suspension