04-04-2023, 02:47 AM
(03-04-2023, 12:03 PM)väikemees Kirjutas:(03-04-2023, 12:08 AM)Alr77 Kirjutas:(02-04-2023, 09:27 PM)väikemees Kirjutas: Väidetavalt täiesti normaalne nähe ja eriti külma ilmaga võib rohkem kütet õli sekka sattuda.
No hea teada .
Huvitav mida need autod siis teevad,kelle omanik õli mingi 15-20tkm välbaga vahetavad?
Aga eks ma homme uurin asja lähemalt.
Alar
Maksavad liisingu ära ja ei mõtle mis kulud järgmisel omanikul tekivad.
Uus Toyota Proace ja nende sõsarmudelid. Esimene hooldus 50tuh km pealt, kuid sõltub kasutusest. Reaalsuses nüüd kahel autol 35000km pealt service märgutuli tulnud.
Ja nähtud mitmeid autosid, millel esimene hooldus peaks olema 15tuh km pealt ja tehtud ei ole seda ka 40tuh peal. Õli tase normis.
Teine probleem mis õlivahetustega tekib on täpse hooldusjuhise jälgimine. Näiteks, oletame hooldusjuhis nägi ette 4 liitrit õli, mis õlivardal näitas vähe üle miinimum taseme. Kõrval hooldustehnik teab seda ja lisab 4.5 liitrit õli. Mis kokkuvõttes tähendab, et õlikulu võis olla mõlemal juhul normaalne.
Nende Toikarite puhul tuleb koos moto õliga kk-s ka õli vahetada.
Mul tuttaval uuena ostetud 130kw automaadi otsas ja algusest peale 15k välbaga õli vahetanud.Ja alati KK-s sama välbaga.Elkes päkapikud teadsid rääkida,et muidu teevad mõlemad 100tkm juures pauku
Fordil ka Transiti peal mingi diisel,millel välp 50k.
Kõige õnnelikumad jõuavad ikka 3* hoolduses käia....
Alar