24-03-2023, 12:46 AM
Seebivesi on parim sõber lekete leidmisel.
Üldiselt kui terve tagumik maas, siis kas andur vigane või klapiplokk. Vigast andurit on arvutiga lihtne testida, kui ikka näitajad anduril ei muutu või muutuvad katkendlikult, on viga anduris.
Klapiploki veatuvastus on natukene keerulisem, sest kogemuse pealt ütlen et 99% klapiploki viga üldse üles ei kirjutata. Saladuskatte all võin aga öelda, et kõik Wabco süsteemid (mis on ka sellel autol) töötavad aastast 98 samal põhimõttel. Kui klapiplokk on surnud, siis kompressorile käsklust ei anta ja tööle ei hakka. Klapid on avatud asendis. Ehk kui vahepeal töötab ja siis jälle mitte, on viga pigem ikkagi kõrguseanduris või selle hoovastikus, mis on kinni jäänud. Üsna levinud probleem meie kliimas.
Mingeid lekkeid pole mõtet antud juhul tegelikult eriti otsida, kui sõiduajal lambist terve tagaots maha kukub ja siis hetke pärast ja ellu ärkab.
Üldiselt kui terve tagumik maas, siis kas andur vigane või klapiplokk. Vigast andurit on arvutiga lihtne testida, kui ikka näitajad anduril ei muutu või muutuvad katkendlikult, on viga anduris.
Klapiploki veatuvastus on natukene keerulisem, sest kogemuse pealt ütlen et 99% klapiploki viga üldse üles ei kirjutata. Saladuskatte all võin aga öelda, et kõik Wabco süsteemid (mis on ka sellel autol) töötavad aastast 98 samal põhimõttel. Kui klapiplokk on surnud, siis kompressorile käsklust ei anta ja tööle ei hakka. Klapid on avatud asendis. Ehk kui vahepeal töötab ja siis jälle mitte, on viga pigem ikkagi kõrguseanduris või selle hoovastikus, mis on kinni jäänud. Üsna levinud probleem meie kliimas.
Mingeid lekkeid pole mõtet antud juhul tegelikult eriti otsida, kui sõiduajal lambist terve tagaots maha kukub ja siis hetke pärast ja ellu ärkab.