19-03-2023, 12:27 AM
Tere.
Mure siis e250 2013a universaali tagumise õhkvedrustusega.
Nimelt on juhtunud varem, et laseb sõidu ajal tühjaks ja viskab kirja malfunction, on ka olnud hommikuid, kus on tagumik maas. Kui auto käivitada, siis ütleb, et oota natuke ja pumpab üles ja sõit jätkub. Kunagi, mingitel saitidel tuuseldades on meelde jäänud, et tehakse õhkvedrustuse kontrolli, pigem tekibki küsimus, et kuidas neid asju kontrollitakse? Kas need lahendused on usaldusväärsed või võetakse xx summa ja üteldakse, mida kuulda tahad, aga lõpuks vahetad ikka kompressorist patjadeni kõik välja?
Mure siis e250 2013a universaali tagumise õhkvedrustusega.
Nimelt on juhtunud varem, et laseb sõidu ajal tühjaks ja viskab kirja malfunction, on ka olnud hommikuid, kus on tagumik maas. Kui auto käivitada, siis ütleb, et oota natuke ja pumpab üles ja sõit jätkub. Kunagi, mingitel saitidel tuuseldades on meelde jäänud, et tehakse õhkvedrustuse kontrolli, pigem tekibki küsimus, et kuidas neid asju kontrollitakse? Kas need lahendused on usaldusväärsed või võetakse xx summa ja üteldakse, mida kuulda tahad, aga lõpuks vahetad ikka kompressorist patjadeni kõik välja?