13-03-2023, 07:36 PM
Sain nüüd vähe targemaks selle vaakumpumba koha pealt. See vaakumpump töötab ja tihendatakse õliga. Selle jaoks on tal õlikanalid plokikaanes. Et kui pump maha võtta, siis tal peaks suht palju õli sees olema mille ta pöörlemisega mootorisse surub ja selle tulemusel siis alarõhku tekitab. Nüüd ma siis pean veel korra pumba maha kiskuma ja vaatama üle need õlikanali värgid.
Nüüd kui asi mulle lahti seletati, siis tundub see pumba ehitus isegi väga loogiline.
Muidugi räägiti ka seda, et see on suht tavaline probleem nendel mootoritel. Eriti veel suurema läbisõiduga.
Nüüd kui asi mulle lahti seletati, siis tundub see pumba ehitus isegi väga loogiline.
Muidugi räägiti ka seda, et see on suht tavaline probleem nendel mootoritel. Eriti veel suurema läbisõiduga.