12-03-2023, 11:23 PM
Kena näha, et kolmesid elus hoitakse.
Kui õlipump lööb vahutavat õli, siis esimese asjana vaheta välja imivoolik paagist pumpa. Isegi täiesti hõre pumbavõllitihend ei tohi anda õhku sisse, kui lohv vähegi õli läbi laseb. Mida need vanad lohvid väga enam ei tee.
Samuti luuda puhtaks paagipõhi - 123 paagi ava on üsna põhjas ja sinna settib kogu ajalugu.
Seda ilmselt tead, et kuigi enamasti valatakse nivoosüsteemi ATF, siis peaks seal käima hoopis hüdrovedelik.
Seda juttu ei tahaks küll kuidagi uskuda, et korras ja jõus 2,8 automaadi otsas jaksituna esineb. Universaal on ju raskem.
Kui õlipump lööb vahutavat õli, siis esimese asjana vaheta välja imivoolik paagist pumpa. Isegi täiesti hõre pumbavõllitihend ei tohi anda õhku sisse, kui lohv vähegi õli läbi laseb. Mida need vanad lohvid väga enam ei tee.
Samuti luuda puhtaks paagipõhi - 123 paagi ava on üsna põhjas ja sinna settib kogu ajalugu.
Seda ilmselt tead, et kuigi enamasti valatakse nivoosüsteemi ATF, siis peaks seal käima hoopis hüdrovedelik.
Seda juttu ei tahaks küll kuidagi uskuda, et korras ja jõus 2,8 automaadi otsas jaksituna esineb. Universaal on ju raskem.