26-01-2023, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2023, 11:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kes (kas tal oli kogemist MB tagasilla varrastega) ja eelkõige kuidas kontrollis tagasilla ristvarda (seda, millest saab kokkujooksu reguleerida) rattapoolset šarniiri? Sealt kipub esimesena tekkima tagasillajuhtimine? Millimeeter lõtku ei tule vabalt rippuvate ratastega autol kuigi hästi esile, aga oskab ilusti autot keerata. Kui auto on raatstel, on lihtsam heebliga kangutades lõtku tajuda.
Kui kaigaste puksides oli näha mõrasid, siis tõenäoliselt on need ka väsinud ja annavad koormuse all plaanitust veidi rohkem järele.
Kuna ma olen koi ja ei raatsi kõiki kaikaid ehku peale vahetada, siis 2/3 maksimumrõhust on päris hea ravim liiga pehme pära vastu olnud nii S124, S210 kui ka paeguse S212 puhul
Kui kaigaste puksides oli näha mõrasid, siis tõenäoliselt on need ka väsinud ja annavad koormuse all plaanitust veidi rohkem järele.
Kuna ma olen koi ja ei raatsi kõiki kaikaid ehku peale vahetada, siis 2/3 maksimumrõhust on päris hea ravim liiga pehme pära vastu olnud nii S124, S210 kui ka paeguse S212 puhul