Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W212 ujub - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: W212 ujub (/showthread.php?tid=53599)



W212 ujub - PaulE - 19-01-2023

Auto: W212 ning 17" Continentali lamellid.
Mure: ühtlasel maanteesõidul ja eelkõige kiirendamisel kipub ujuma

algul oli khatlus, et ehk kõrge külgseinaga pehmed rehvid asjas süüdi, kuid asi tundub olemat siiski midagi enamat. 
Ühtegi kolksu-lõtku ise ja TÜV-punktis kontrollis käies ei leidnud. 
Kas on mingi levinum teema nende autodega, et kas ja mis pehmeks hakkab minema ja siis sõiduk ujuma hakkab. 

Varasem kogemus tagaveolistega on BMW ( probleemiks tagasilla nn. suured puksid ) ning C-klass, mis sõitis nagu kulda.

Võib muidugi soovitada Tartus asjalikku kontrolli ja sillastendi


RE: W212 ujub - v6sa - 19-01-2023

Tagavedu?

Ujumine on tee kalde suunas?

Ostetud omadus pehme rehviga, kui mootorit ka ikka on.


RE: W212 ujub - vreps - 19-01-2023

(19-01-2023, 11:55 AM)v6sa Kirjutas: Tagavedu?

Ujumine on tee kalde suunas?

Ostetud omadus pehme rehviga, kui mootorit ka ikka on.

Icon_lol Mul vist mingi odav vaese mehe variant sellest massinast, sest no ei ole mingit ujumisvõimet varustuse nimekirjas. Ja rehvid on valitud spetsiaalselt väga pehmed 245/45/17 lamellid.
Aga teemasse ka, palju kodanikul rehvirõhk on?


RE: W212 ujub - PaulE - 19-01-2023

350cdi
Tagavedu
Rehv nõutud mõõdus 245/45 R17
Ujumisel seost tee kalde või roobastega leidnud ei ole
Rehvrõhk - piinlik kuid tõsi on kontrollimata; silma järgi ütleks, et täitsa OK, kuid kontrollin ära.

Kahtlustasin ise esmalt siiski pehmeid või väsima hakkavaid sillapukse ( kui need MB-l üldse teemaks on nagu olen kogenud BMW-ga ).


RE: W212 ujub - ignar - 19-01-2023

Ma maadlesin sama murega oma Cls 63ga, originaal velje ja rehviga. Eelnevalt käisin mitmeid kordi sillastendis ja kontrollis Vianoris, lõpuks sain abi klaasmaja sillastendist.


RE: W212 ujub - v6sa - 19-01-2023

(19-01-2023, 05:49 PM)PaulE Kirjutas: ...
Ujumisel seost tee kalde või roobastega leidnud ei ole
...
Kahtlustasin ise esmalt siiski pehmeid või väsima hakkavaid sillapukse ( kui need MB-l üldse teemaks on nagu olen kogenud BMW-ga ).

ON teemaks. Õnnetuseks on tundlikuma tagumiku korral sedapidi teemaks, et ühe kaika vahetamisest rõõmu poole, tuleb kogu puksindus uueks vahetada. Vahe väsinud (kuid mitet loksuvate) pukside ja uute vahel ON suur.


RE: W212 ujub - PaulE - 23-01-2023

Sai nüüd alusvankri kontroll + võimalusel silla regul planeeritud.

Rehvirõhk oli pisut madal küll, kuid selle korrigeerimine ei parandanud oluliselt ujumist. Pikal sõidul väsitab see omajagu


RE: W212 ujub - vreps - 23-01-2023

(23-01-2023, 10:35 AM)PaulE Kirjutas: Sai nüüd alusvankri kontroll + võimalusel silla regul planeeritud.

Rehvirõhk oli pisut madal küll, kuid selle korrigeerimine ei parandanud oluliselt ujumist. Pikal sõidul väsitab see omajagu

Ja kui palju või vähe see pisut madal konkreetsetes numbrites on?


RE: W212 ujub - PaulE - 24-01-2023

Algsed andmed 2,3; lõpuks pumbatud kuni 2,7


RE: W212 ujub - vreps - 25-01-2023

(24-01-2023, 09:31 AM)PaulE Kirjutas: Algsed andmed 2,3; lõpuks pumbatud kuni 2,7

Seda on vähe. Alla 2,8 pole midagi paremat lootagi.
Natuke veider tabel aga mingi pildi annab ette:

https://www.allereifendruck.de/pressures/mercedes-benz/classe-e


RE: W212 ujub - Alr77 - 25-01-2023

(25-01-2023, 02:32 PM)vreps Kirjutas:
(24-01-2023, 09:31 AM)PaulE Kirjutas: Algsed andmed 2,3; lõpuks pumbatud kuni 2,7

Seda on vähe. Alla 2,8 pole midagi paremat lootagi.
Natuke veider tabel aga mingi pildi annab ette:

https://www.allereifendruck.de/pressures/mercedes-benz/classe-e

Pole ju veider tabel.
2 esimest tulpa poole koormusega.
2 järgnevat max koormusega.
Ma endal sätin tavaliselt nende kahe vahele.
Lamelliga tasub muidugi rohkem asja jälgida.Väga pehme seguga rehv kipub ülerõhu all ebanormaalselt kiirelt kuluma.
Kui läbisõidud väga suured pole,siis pole see kulumine muidugi probleem sest enne saab rehvil "parim enne" läbi.

Ja et asja rehvide süüks ajada,peaks seda ujumist ka välis temperatuuriga koos jälgima.
Bridgestoni kunagised Blizzakid sulasid veel 0kraadi juures ka.+ kraadide juures oli selle rehvi eluiga selline 2-3tkm....


RE: W212 ujub - PaulE - 26-01-2023

Update - eile oli alusvankri kontroll ja sillaregull.  Sai paremaks, aga ei ole päris õige! Jah, MB on pehmem auto, kuid see ei tähenda, et peaks olema ujuv.
Nüüd on seda ujumist kõige rohkem tunda kiirenduse ajal mil auto justkui tagaosa küljele sikutaks. Kuna midagi katkist ei paistnud, siis jään arvamuse juurd,e et asjad on lihtsalt pehmed ja väsinud.
Praegu sõitmist vähe ja järgmine katsetud saab olema suverehvidega.


RE: W212 ujub - v6sa - 26-01-2023

Kes (kas tal oli kogemist MB tagasilla varrastega) ja eelkõige kuidas kontrollis tagasilla ristvarda (seda, millest saab kokkujooksu reguleerida) rattapoolset šarniiri? Sealt kipub esimesena tekkima tagasillajuhtimine? Millimeeter lõtku ei tule vabalt rippuvate ratastega autol kuigi hästi esile, aga oskab ilusti autot keerata. Kui auto on raatstel, on lihtsam heebliga kangutades lõtku tajuda.

Kui kaigaste puksides oli näha mõrasid, siis tõenäoliselt  on need ka väsinud ja annavad koormuse all plaanitust veidi rohkem järele.

Kuna ma olen koi ja ei raatsi kõiki kaikaid ehku peale vahetada, siis 2/3 maksimumrõhust on päris hea ravim liiga pehme pära vastu olnud nii S124, S210 kui ka paeguse S212 puhulSmile


RE: W212 ujub - väikemees - 26-01-2023

Kunagi õpetati kuidas saab lihtsalt tagasilla kulumist kontrollida. Olgu öeldud, mitmed töökojad probleemi üldse ei näinud ja ülevaatusel kiideti heaks.

Kahte inimest vaja. Auto käima, jalg pidurile, käik sisse, vaikselt lased pidurit lahti, et auto vähe liiguks. Seda teed nii edasisõitmise kui tagurdamise prooviga. Teist inimest on vaja, kes jälgiks kas tagasild annab järgi või mitte, kas ratas liigub rattakoopale lähemale(autokere hakkab enne liikuma kui ratas veerema).