13-01-2023, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2023, 09:56 PM ja muutjaks oli Lepz.)
Võtan ka natuke sõna. Ümber kedagi veenda ei soovi - lihtsalt panen oma mõtted kirja...
Tegelikult on lahja autoga väga äge sõita. Ma jõristan küll ainult suviti, aga 7 aasta kogemus näitab, et saab sõidetud küll. Ja minul on paberites 44kW, aga auto saab see aasta 40 aastat vanaks. Ainult Jüri ringil tipptunni ajal olen korra hätta jäänud ühe kärsitu A8 juhi tõttu, aga õnneks Eesti nii väike, et alati saab ringiga ka sõita - avastad palju huvitavamaid ja vägevamaid teid.
Teid, mida näiteks sõidad lõpuks ka igapäeva autodega, sest need tunduvad nii põnevad (loe: kurvilised, pikkade sirgete ja ilma liikluskaamerateta
ja väga "lahja" liiklusega)
Lisaboonusena tooks välja, et kui istuda 44kW autost 110kW siis viimane tundub täielik mürsk, vähemalt mõnda aega
Tegelikult on lahja autoga väga äge sõita. Ma jõristan küll ainult suviti, aga 7 aasta kogemus näitab, et saab sõidetud küll. Ja minul on paberites 44kW, aga auto saab see aasta 40 aastat vanaks. Ainult Jüri ringil tipptunni ajal olen korra hätta jäänud ühe kärsitu A8 juhi tõttu, aga õnneks Eesti nii väike, et alati saab ringiga ka sõita - avastad palju huvitavamaid ja vägevamaid teid.
Teid, mida näiteks sõidad lõpuks ka igapäeva autodega, sest need tunduvad nii põnevad (loe: kurvilised, pikkade sirgete ja ilma liikluskaamerateta

Lisaboonusena tooks välja, et kui istuda 44kW autost 110kW siis viimane tundub täielik mürsk, vähemalt mõnda aega

MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Insta: mb_s123
rxoptika.ee
kaitseprillid24.ee
Insta: mb_s123
rxoptika.ee
kaitseprillid24.ee