12-01-2023, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2023, 09:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-01-2023, 06:00 PM)stihl Kirjutas:(10-01-2023, 11:34 PM)kaupo51 Kirjutas:...
PS. Kuskilt lugesin, et need 55kw diislid olid mingil ajal USA tütarde isade seas väga populaarsed masinad, mida lapsukestele osta, sest sellisega ei saanud plika end kuidagi vigastada.
Ma täiesti mõistan neid isasid
(12-01-2023, 09:33 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Lihtsalt mõte. See auto on tänaseks 30+ aastat vana ja hea kerega. Kui teda veel ei ole muudetud, mõtle korraks veel.
...
Kui üks plekist ja plastikust toodetud ja kedagi väga rõõmsaks teinud asi on kogu selle aja suutnud mingi uskumatu juhuse ja heade omanike tõttu originaalkorras säilida, ei ole isiklik mugavus või lühiajaliselt (ka paar aastat on selle kõrval lühike aeg) võibolla väärt, et see päras kõiki neid aastaid lõppenuks lugeda.
Nii aeglasi autosid ei toodetagi enam ja seegi on omaette väärtus.
Natuke raha teenida ja kiirem ning paremini sõitev auto kõrvale osta tundub tegelikult lihtsam. Isegi ennast ebamugavusega harjuma sundida tundub lihtsam.
...
Omanik võib autoga teha alati seda, mida soovib ja kui hakkamist ja teadmisi on, on ka teistel hea meel arenguid jälgida.
...
Arvestades N/A 601 puuduvaid õlipihusteid plokis, siis kaua see 100 kW (kui odava uue auto hinnaga see sealt tõesti välja võetakse) vastu ei löö. Miskine 70 kW ilmselt ei tekita olulisi kahjsutusi ja seda võiks isegi Vito kolle ja vahejahutiga originaalpumbast kruttimisega kätte saada. Tõsi, ülevaatusteks peab ilmselt maha keerama.
Mulle võib auto regnumbri saata, ma võin selle soetamisest olla huvitatud. Eelkõige isand Stihli mainitud asjaolude tõttu