28-12-2022, 06:21 PM
Muudest avadest peaks ikka sooja tulema: esiklaasile, külgedele ja jalgadele ette ja taha.
Aga kui mootor on kuum ja sooja ei ole, siis esimene on ehk katsuda, millised voolikud on soojad jne.
Võimalus, et salongi radiaatori kütekraan ei avane korralikult. Need traadi kõrid ja klambrid võivad olla liikunud nii, et kraani hoob ei saa lõpuni minna. Kinda-laeka eemaldamisega peaks käega ligi pääsema.
Olenevalt mudelist, näiteks tolle aasta diisel, siis on jahutus ringis möödalaske klapp: kui salongi ringi on kinni, saab jahutusvedelik plokki tagant välja. Selle klapi tihendid võivad olla ära mädanenud. Ringis võib olla ka lisa elektripump, isegi kui Webastot ei ole. Ka need saavad otsa.
Kui jahutusvedelik ja süsteem paistab normaalne, ehk et pole põhjust kahtlustada ladestumist ja ummistusi ning vedelik ei leki tundmatusse siis ahju lahti kiskumise peale parem mitte mõelda. See on kõike muud kui tore töö. Ja sees oleva salongi radiaatori või ahju suunamisklappidega üldiselt ka probleeme ei ole.
Aga kui mootor on kuum ja sooja ei ole, siis esimene on ehk katsuda, millised voolikud on soojad jne.
Võimalus, et salongi radiaatori kütekraan ei avane korralikult. Need traadi kõrid ja klambrid võivad olla liikunud nii, et kraani hoob ei saa lõpuni minna. Kinda-laeka eemaldamisega peaks käega ligi pääsema.
Olenevalt mudelist, näiteks tolle aasta diisel, siis on jahutus ringis möödalaske klapp: kui salongi ringi on kinni, saab jahutusvedelik plokki tagant välja. Selle klapi tihendid võivad olla ära mädanenud. Ringis võib olla ka lisa elektripump, isegi kui Webastot ei ole. Ka need saavad otsa.
Kui jahutusvedelik ja süsteem paistab normaalne, ehk et pole põhjust kahtlustada ladestumist ja ummistusi ning vedelik ei leki tundmatusse siis ahju lahti kiskumise peale parem mitte mõelda. See on kõike muud kui tore töö. Ja sees oleva salongi radiaatori või ahju suunamisklappidega üldiselt ka probleeme ei ole.