26-11-2022, 02:56 PM
(25-11-2022, 09:11 PM)Tairo Kirjutas: Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga.
Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras?
Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
Mul oli om642 mootoril see probleem, tõsi küll jeebil aga vahet pole. Esialgu sai paar korda joodetud, mingiks ajaks nagu aitas. Aga lõpuks selgus, et tegelik probleem oli teo ja hammaka kulumine ja need kiilusid omavahel vahepeal kinni. Mul selle taastatud aktuaatoriga joppas ja hakkas korralikult tööle ilma õpetamiseta aga mõnikord on tõesti uuele jupile vaja nn. parameetreid õpetada. Mina ostsin poest garantiiga, vist 200 maksis , tuli odavam kui mingi spetsialiseerunud ettevõtte tegelaste blondiinidele mõeldud muinasjutte kinni maksta. Vahetusega saab igaüks hakkama, kui just käed p...st välja ei kasva.
numerus stultorum, infinitus est