25-11-2022, 09:11 PM
Tahtsin just sama probleemiga teema teha, aga duubeldada pole mõtet (W211 320 cdi turbo geomeetria tembutab - 2510 - Charge pressure positioner). Nn põhikoht sai üle käidud "alumiiniumi külge jootes", aga viga endiselt alles, ehk pigem mujal viga.
Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras?
Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?
Olen kuulnud, et uut aktuaatorit vaja autole õpetada (naised saunas rääkisid), kas vastab tõele või keera külge ja korras?
Taastatud garantiiga aktuaatorit saab igast tava autovaruosapoest või pigem turbodega tegelevate ettevõtete teema?