21-11-2022, 12:16 PM
(20-11-2022, 10:17 PM)v6sa Kirjutas: Elektroonilise käiguvalitsaga on kiiresti neutraali tabada üsna keeruline: tuleb "esimese nõksuni" vajutada (kui auto liigub edasi, D peal), kui üle lükkad, läheb tagurpidikäigule ja kui kangi otsast vajutada, siis hoopis pargulukule.
Säärane käitumine võiks olla ootuspärane viimasel paarikümnel sentimeetril enne seiskumist, kui ABS enam ei toimi. Tasuks tagapidureid kriitiliselt kiigata.
Kui mõni kohalik tuunimisgeenius pole oma näppe vahele toppinud siis on selline elektroonilise käiguvalitsa sõidu ajal reversile lükkamine välistatud ja pargile ei lähe samuti, ega siis saksa insenerid nüüd nii sinisilmsed ka pole, et sellist asja läbi ei ole mõelnud.
numerus stultorum, infinitus est