14-11-2022, 02:39 AM
Mul on 2 aastat saanud üks OM642 E-klass piitsa, sportlik eksperiment, kuikaugel on tehnika piir. 700+nm jõudu välja võetud. Orbiidile pole midagi lennanud, tagarehve läheb vaid jube palju. Tagasi ei hoia ennast üldse.
Saaks veel paremaks ja jõudu juurde keerata, kui teeks kõikide roheliste jaoks mõeldud asjadele offi. Hetkel on alles nii swirl, egr kui dpf.
ehk et chipil ja chipil on väga suur vahe. Kas tavaline duratuuning, mida väga paljud harrastavad või korralikult tehtud custom fail, kus ka tuunija natukene juba ajusid kasutab ja mõtleb. Mõtlev inimene üldiselt ka kliendi autodele selliseid killereid ei tee, kuigi duratune puhul pole isegi killerit vaja, et orbiidile lennutada.
Kuna mu autole oli tehtud niiehknaa juba kuskil lõuna-euroopas duratune ja mootori eluiga just eriti pikaks ei pidanud, siis saigi mindud täis panga peale. 100tuhat ja ta elab endiselt.
Kütusekulu pole kunagi mõõtnud, tanklast saab juurde.
Saaks veel paremaks ja jõudu juurde keerata, kui teeks kõikide roheliste jaoks mõeldud asjadele offi. Hetkel on alles nii swirl, egr kui dpf.
ehk et chipil ja chipil on väga suur vahe. Kas tavaline duratuuning, mida väga paljud harrastavad või korralikult tehtud custom fail, kus ka tuunija natukene juba ajusid kasutab ja mõtleb. Mõtlev inimene üldiselt ka kliendi autodele selliseid killereid ei tee, kuigi duratune puhul pole isegi killerit vaja, et orbiidile lennutada.
Kuna mu autole oli tehtud niiehknaa juba kuskil lõuna-euroopas duratune ja mootori eluiga just eriti pikaks ei pidanud, siis saigi mindud täis panga peale. 100tuhat ja ta elab endiselt.
Kütusekulu pole kunagi mõõtnud, tanklast saab juurde.