Tere
Olen sattunud veits nõmedasse seisu, nimelt kipub auto rehvide sisekülgesid sööma. Taga rohkem, kuid samas ka ees.
Rehvide otsa saamise korral pöördusin kohe loomulikult sillastendi. Mehed väitsid, et külgkallet (negatiivset ja üle 2 kraadi) on palju, ju vast on puksid ära väsinud kõik ajaga. Selge, vahetame välja siis kõik, uute tagasilla tükkidega (Lemförder) ei muutunud aga midagi. Selle peale keerati prooviks kokkujooksu rohkem kui võibolla programm sellele autole ette näeb, pidi olema MB puhul miski esinduse salarohi. Mina ütleks, et kasu pole sellest sittagi.
Hiljuti avastasin, et no teine jooks suvekaid juba sõidukõlbmatud, uurisin ise mõttega asja seal all ning avastasin, et tagavedrustuse regulaatori liigendvarras käib veidi teistmoodi asendis stabika külge kui ta sinna monteeritud oli. Sättisin paika ja sellega tõstis ka tagaotsa veidi, mulle too hetk kättesaadavate instrumentide järgi justkui läks camber paremaks. Kahjuks sillastend aga räägib teist keelt, ikka on halvasti, ning ka ebavõrdselt.
Teatavasti aga nendel autodel pole ju võimalik peale kokkujooksu seal taga suurt midagi reguleerida, korrektse külgkalde võiks anda see kõige ülemine kõvera kujuga kaigas. Meie peres pole justkui mingit säärast avariid või põntsu pandud kuhugi, mis võiks sillatala/raami ennast kuidagi kõveraks teha. Ma ei ütleks, et see auto alati (AD 2017) oleks rehve hukanud. Sillaremondi ajal ma vähe vuntsisin seda raami ning ei hakanud mingeid mõrasid või muud halba silma.
Siinkohal palungi lahkesti kõigil kas kogemusi või mõtteid jagada.
Kas varuosal ja varuosal võib mingi vahe olla? Mõtlen siis selle külgkalde kaika pikkuse mõttes, kas Vehost saab äkki mingi MB OEM A-varuosa mis on õigem kui Lemförder? Ma ei taha hästi nagu uskuda, et mu auto on 20 aastaga nii läbi väntsutatud, et juba struktuurselt on asi kõveraks vajunud. Variant on veel ka tellida ebayst mingi jumalteab kvaliteediga reguleeritavad vardad sinna ning loota, et nad piisavalt pikaks lähevad. Samas võib see ülevaatusel küsimusi tekitada, ning on tegelikult ka päris kallis, terve tagasild maksis samapalju. Või siis silm kinni pigistada ja suvalisi odavrehve hakata retsima?
Olen sattunud veits nõmedasse seisu, nimelt kipub auto rehvide sisekülgesid sööma. Taga rohkem, kuid samas ka ees.
Rehvide otsa saamise korral pöördusin kohe loomulikult sillastendi. Mehed väitsid, et külgkallet (negatiivset ja üle 2 kraadi) on palju, ju vast on puksid ära väsinud kõik ajaga. Selge, vahetame välja siis kõik, uute tagasilla tükkidega (Lemförder) ei muutunud aga midagi. Selle peale keerati prooviks kokkujooksu rohkem kui võibolla programm sellele autole ette näeb, pidi olema MB puhul miski esinduse salarohi. Mina ütleks, et kasu pole sellest sittagi.
Hiljuti avastasin, et no teine jooks suvekaid juba sõidukõlbmatud, uurisin ise mõttega asja seal all ning avastasin, et tagavedrustuse regulaatori liigendvarras käib veidi teistmoodi asendis stabika külge kui ta sinna monteeritud oli. Sättisin paika ja sellega tõstis ka tagaotsa veidi, mulle too hetk kättesaadavate instrumentide järgi justkui läks camber paremaks. Kahjuks sillastend aga räägib teist keelt, ikka on halvasti, ning ka ebavõrdselt.
Teatavasti aga nendel autodel pole ju võimalik peale kokkujooksu seal taga suurt midagi reguleerida, korrektse külgkalde võiks anda see kõige ülemine kõvera kujuga kaigas. Meie peres pole justkui mingit säärast avariid või põntsu pandud kuhugi, mis võiks sillatala/raami ennast kuidagi kõveraks teha. Ma ei ütleks, et see auto alati (AD 2017) oleks rehve hukanud. Sillaremondi ajal ma vähe vuntsisin seda raami ning ei hakanud mingeid mõrasid või muud halba silma.
Siinkohal palungi lahkesti kõigil kas kogemusi või mõtteid jagada.
Kas varuosal ja varuosal võib mingi vahe olla? Mõtlen siis selle külgkalde kaika pikkuse mõttes, kas Vehost saab äkki mingi MB OEM A-varuosa mis on õigem kui Lemförder? Ma ei taha hästi nagu uskuda, et mu auto on 20 aastaga nii läbi väntsutatud, et juba struktuurselt on asi kõveraks vajunud. Variant on veel ka tellida ebayst mingi jumalteab kvaliteediga reguleeritavad vardad sinna ning loota, et nad piisavalt pikaks lähevad. Samas võib see ülevaatusel küsimusi tekitada, ning on tegelikult ka päris kallis, terve tagasild maksis samapalju. Või siis silm kinni pigistada ja suvalisi odavrehve hakata retsima?