04-11-2022, 08:47 PM
Kaupole selgituseks, et mitte liiga teha.
Pidurikettaid on raske valida, Brembo näiteks kunagi oli kõva sõna, samas mõnest kohast tuleb kriitikat. Ühe automargi foorum kiidab, teine laidab.
Metallidel on erinev koostis, kuidas käitub kuumaga, kas suudab peale mitut pidurdust endiselt autot pidama saada. Mis juhtub kui kuum ketas vett saab.
Mis veel kõige olulisem, klotsid. Kui paned heale pidurikettale odavad klotsid, võib kogemus olla väga kehva. Odav klots on sageli rohkelt metalli täis, tugev ja sellega kulutad ka kiiremini ketast.
Pehme klots kulub kiiremini, samas pidurdab paremini ja ei kuluta ka niipalju ketast. Lisaks, ketas ei lähe nii kuumaks.
Võrdle seda nii, kui liigutad kahte metallist klotsi omavahel või liigutad kummiklotsi metalli peal. Kumb haakub paremini, kumb kuumeneb kiiremini, kumb jahtub kiiremini.
Täpselt sama suverehvidega, mida jäigem, seda kauem kestab aga haakumist ka ei ole. Pehme rehv haakub paremini, kuid ka kulub kiiremini.
Võib panna odavad kettad, vähe paremad klotsid ja probleemi ei ole igapäevasõidul.
Vaadates mis mootoriga autolt tuleb ja kuhu minna võiks, siis kas sellisele hobujõudude kogusele tahaksite panna odavaid, kaheldavad väärtusega pidureid?
Langevarjuhüpet teekiste millise langevarjuga, kallima või odavamaga?
Pidurikettaid on raske valida, Brembo näiteks kunagi oli kõva sõna, samas mõnest kohast tuleb kriitikat. Ühe automargi foorum kiidab, teine laidab.
Metallidel on erinev koostis, kuidas käitub kuumaga, kas suudab peale mitut pidurdust endiselt autot pidama saada. Mis juhtub kui kuum ketas vett saab.
Mis veel kõige olulisem, klotsid. Kui paned heale pidurikettale odavad klotsid, võib kogemus olla väga kehva. Odav klots on sageli rohkelt metalli täis, tugev ja sellega kulutad ka kiiremini ketast.
Pehme klots kulub kiiremini, samas pidurdab paremini ja ei kuluta ka niipalju ketast. Lisaks, ketas ei lähe nii kuumaks.
Võrdle seda nii, kui liigutad kahte metallist klotsi omavahel või liigutad kummiklotsi metalli peal. Kumb haakub paremini, kumb kuumeneb kiiremini, kumb jahtub kiiremini.
Täpselt sama suverehvidega, mida jäigem, seda kauem kestab aga haakumist ka ei ole. Pehme rehv haakub paremini, kuid ka kulub kiiremini.
Võib panna odavad kettad, vähe paremad klotsid ja probleemi ei ole igapäevasõidul.
Vaadates mis mootoriga autolt tuleb ja kuhu minna võiks, siis kas sellisele hobujõudude kogusele tahaksite panna odavaid, kaheldavad väärtusega pidureid?
Langevarjuhüpet teekiste millise langevarjuga, kallima või odavamaga?