M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Varuosad (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=25) +--- Teema: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm (/showthread.php?tid=53475) |
M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - Rolz - 03-11-2022 Seoses ühe pidurite upgrade'i projektiga on üle jäänud W221 S500 /C216 C500L / W211 E500 mootori 500 M273 / 285 kW korral kasutuses olnud VAICO esipidurikettad 350 mm. Ostes võõpasin neid tugevalt Hammarite'ga, ei seedi neid roostetavaid trumleid. All on olnud max 10 000 km, mõõdetav kulumine on ehk MAX 1.5mm. Ühtlane kulumine, uue klotsiga. Kettad perfeoreeritud, VAICO tk hind uuena on ca 130 EUR / tk. Vaico kood: VAICO V30-80090 Minu soov on 50 EUR tk ehk 100 EUR / komplekt. Asuvad Tallinnas, soovil võin panna posti/cargosse vms. Puhtad, kuivad ja ka karpides, s.t. ei ole määrimise ohtu. Üksiti üle ka keskmisest kõvasti korralikumad esisadulad, uueväärsed ATE klotsid sees. Kolvid vahetataud, s.t. väga heas töökorras ja kesmisest viisakama välimusega. Hinnasoov 125 EUR / tk. Tallinn Roland 5O1554I RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - kaupo51 - 03-11-2022 Pidurikettad Vaico. Ei midagi isiklikku, aga tänapäeval oskavad nooremad inimesed lüüa tootekoode näiteks aeromotorsisse. Ja uute ketaste hinnad, mis sealt vastu vaatavad on mõningate brändide puhul täitsa võrreldavad sinu 10 000 km juba läbinud Vaico ketastega. https://aeromotors.ee/kataloog/search?search_query=V30-80090 Kordan veel, ei midagi isiklikku, lihtsalt infoks. RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - väikemees - 04-11-2022 Sellepärast võibolla aeromotors Vaico pidurikettaid ei paku, jäävad noortele liiga kulukaks. Vaico kvaliteeti ei oska kommenteerida aga selge see, kvaliteetne toode sageli maksab rohkem ja seepärast tootja saab ka kallimat hinda küsida. RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - indrek - 04-11-2022 Jah, odavama otsa omasid saab üsna soodsalt. Plaan on ka talvel oma S600 kettad ja klotsid ära vahetada ja minu valikuks on kolm tootjat - Bosch, Brembo või ATE. Sisuliselt on samad mida Rolz pakub. Esiketaste letihinnad neile toodetele on järgmised: Bosch - 90 EUR, Brembo: Hetkel polegi õiget ja ATE 175 EUR. ATE peaks sisuliselt kõige lähemal olema originaalile. Originaali hinnaks sain mina kõige soodsama ja kliendihinnana ca 150 EUR tk. Sander lesvenist oskas öelda, et Bosch ja Brembo ei tee esisillas olevaid kettaid erinevaid - ehk siis ventlabad on mõlemal ühes suunas ja seega ühelpool on jahutus kehvem, kui teiselpool. S600 - le annab veel mitu erinevat koodi ka, kas just parema ja vasakpoole jaoks? 100 A 221 421 00 12 BRAKE DISK, VENTED 001 100 A 221 421 16 12 BRAKE DISK, VENTED 002 100 A 221 421 11 12 BRAKE DISK, VENTED 001 100 A 221 421 00 12 BRAKE DISK, VENTED 001 100 A 221 421 11 12 BRAKE DISK, VENTED 001 Seega ei ütleks et Rolzi 100 EUR komplekt oleks liiga kallis, kui tahad kvaliteetsemat ja ei vaja tutikat RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - väikemees - 04-11-2022 Aeromotors müüb läbi selle lehe originaal varuosasid: https://oeprof.ee/ Tarneaegades ei saa alati kindel olla. RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - Rolz - 04-11-2022 Ma ei müü piduriketast, ma müün VAICO toodet V30-80090 See, mis sealt Aeromotorsist vastu vaatab, on asendused. Las nooremad ostavad odavalt ebakvaliteetsemaid kettaid ja las teadlikum tarbija teeb oma valiku ise. Antud toode maksab uuena 128 EUR/tk + transport. Sander Lesvenist ärgu enam peale võtku! Isegi AMG 65 OEM esikettad on identse koodiga. Piduriketta vahel olevad lamellid on premium kettal tsentri suhtes võimalikult väikse nurrgaga. Odaval kettal suure nurgaga, metalli kulu ja kaal kõvasti väiksem. Mida väiksem nurk, seda pikem lamell, seda suurem on soojusvahetus pindala. Ja mida see suund nn õhkjahutuse puhul muudaks? Õhurõhk ja-kogus on sama mõlema poole ketta ümber Selle kiiruse ja "õhu loopimise" juures oleks see vahe ilmselt pea olematu. Ilmselt sama tulemuseni on jõudnud ka MB/AMG insenerid. Üldiselt ATE asjades olen mina vähe pettuma hakanud aastatega. Väheseid eelised on see,e t nad on "coatitud" aga see on ka petlik, see kiht lahkub sealt ainuüksi tehnilise piiritusega vastu minnes! Seetõttu olen mina uutel ketastel võtnud kohe ette värvimistööd. Hammerite kõige paremini õigustanud end senini. Sai ka kunagi proovitud uued kettad kuumakindla pulbervärviga värvida, aga koorusid ikka maha. RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - väikemees - 04-11-2022 Kaupole selgituseks, et mitte liiga teha. Pidurikettaid on raske valida, Brembo näiteks kunagi oli kõva sõna, samas mõnest kohast tuleb kriitikat. Ühe automargi foorum kiidab, teine laidab. Metallidel on erinev koostis, kuidas käitub kuumaga, kas suudab peale mitut pidurdust endiselt autot pidama saada. Mis juhtub kui kuum ketas vett saab. Mis veel kõige olulisem, klotsid. Kui paned heale pidurikettale odavad klotsid, võib kogemus olla väga kehva. Odav klots on sageli rohkelt metalli täis, tugev ja sellega kulutad ka kiiremini ketast. Pehme klots kulub kiiremini, samas pidurdab paremini ja ei kuluta ka niipalju ketast. Lisaks, ketas ei lähe nii kuumaks. Võrdle seda nii, kui liigutad kahte metallist klotsi omavahel või liigutad kummiklotsi metalli peal. Kumb haakub paremini, kumb kuumeneb kiiremini, kumb jahtub kiiremini. Täpselt sama suverehvidega, mida jäigem, seda kauem kestab aga haakumist ka ei ole. Pehme rehv haakub paremini, kuid ka kulub kiiremini. Võib panna odavad kettad, vähe paremad klotsid ja probleemi ei ole igapäevasõidul. Vaadates mis mootoriga autolt tuleb ja kuhu minna võiks, siis kas sellisele hobujõudude kogusele tahaksite panna odavaid, kaheldavad väärtusega pidureid? Langevarjuhüpet teekiste millise langevarjuga, kallima või odavamaga? RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - kaupo51 - 04-11-2022 Loen sellist lauset Rolzi postituses. Ma ei müü piduriketast, ma müün VAICO toodet V30-80090. Pean tunnistama, et ma sellest sõnamängust hästi aru ei saa, sest minu arvates müüakse kuulutuses Vaico pidurikettaid. Aga ehk keegi targem seletab selle mulle lahti. Kasutaja väikemees ei oska Vaico kvaliteeti kommenteerida. Ma ei ole oma autol selle firma pidurikettaid kasutanud ja seega ka minul puudub praktiline kogemus Vaico piduriketaste kasutamisel. Aeromotors tinglikult liigitab brände mingite tunnuste järgi ja Vaico kohta öeldakse seal - keskmine, mida iganes see siis peaks tähendama. Mul on tegelikult kama kaks, mis hinnaga siin foorumis inimesed autosid ja varuosi müüvad, see on nende enda asi tegelikult. Nii et tegelikult ei ole mõtet seda vaidlust siin väga edasi vaielda. RE: M: W221/C216/W211 500 M273 / 285 kW VAICO esipidurikettad V30-80090 350 mm - jsv - 05-11-2022 Ma nüüd ei saagi aru mis püha koht see aeromotors on? Tavaline netipood ju. |