04-11-2022, 04:22 PM
Ma ei müü piduriketast, ma müün VAICO toodet V30-80090
See, mis sealt Aeromotorsist vastu vaatab, on asendused.
Las nooremad ostavad odavalt ebakvaliteetsemaid kettaid ja las teadlikum tarbija
teeb oma valiku ise.
Antud toode maksab uuena 128 EUR/tk + transport.
Sander Lesvenist ärgu enam peale võtku!
Isegi AMG 65 OEM esikettad on identse koodiga.
Piduriketta vahel olevad lamellid on premium kettal tsentri suhtes võimalikult väikse nurrgaga. Odaval kettal suure nurgaga, metalli kulu ja kaal kõvasti väiksem.
Mida väiksem nurk, seda pikem lamell, seda suurem on soojusvahetus pindala.
Ja mida see suund nn õhkjahutuse puhul muudaks?
Õhurõhk ja-kogus on sama mõlema
poole ketta ümber
Selle kiiruse ja "õhu loopimise" juures oleks see vahe ilmselt pea olematu.
Ilmselt sama tulemuseni on jõudnud ka MB/AMG insenerid.
Üldiselt ATE asjades olen mina vähe pettuma hakanud aastatega.
Väheseid eelised on see,e t nad on "coatitud" aga see on ka petlik,
see kiht lahkub sealt ainuüksi tehnilise piiritusega vastu minnes!
Seetõttu olen mina uutel ketastel võtnud kohe ette värvimistööd.
Hammerite kõige paremini õigustanud end senini.
Sai ka kunagi proovitud uued kettad kuumakindla pulbervärviga värvida,
aga koorusid ikka maha.
See, mis sealt Aeromotorsist vastu vaatab, on asendused.
Las nooremad ostavad odavalt ebakvaliteetsemaid kettaid ja las teadlikum tarbija
teeb oma valiku ise.
Antud toode maksab uuena 128 EUR/tk + transport.
Sander Lesvenist ärgu enam peale võtku!
Isegi AMG 65 OEM esikettad on identse koodiga.
Piduriketta vahel olevad lamellid on premium kettal tsentri suhtes võimalikult väikse nurrgaga. Odaval kettal suure nurgaga, metalli kulu ja kaal kõvasti väiksem.
Mida väiksem nurk, seda pikem lamell, seda suurem on soojusvahetus pindala.
Ja mida see suund nn õhkjahutuse puhul muudaks?
Õhurõhk ja-kogus on sama mõlema
poole ketta ümber
Selle kiiruse ja "õhu loopimise" juures oleks see vahe ilmselt pea olematu.
Ilmselt sama tulemuseni on jõudnud ka MB/AMG insenerid.
Üldiselt ATE asjades olen mina vähe pettuma hakanud aastatega.
Väheseid eelised on see,e t nad on "coatitud" aga see on ka petlik,
see kiht lahkub sealt ainuüksi tehnilise piiritusega vastu minnes!
Seetõttu olen mina uutel ketastel võtnud kohe ette värvimistööd.
Hammerite kõige paremini õigustanud end senini.
Sai ka kunagi proovitud uued kettad kuumakindla pulbervärviga värvida,
aga koorusid ikka maha.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”