10-09-2022, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2022, 10:55 AM ja muutjaks oli Alr77.)
Kõik räägivad siin klotsidest ja ketastest,mis on äärmiselt oluline,aga tegelt aitab pidurdamisele kõige rohkem kaasa ikka pidurite hooldus.
Klotsidega on lihtne.Kui hinnakirjast viite kõige odavamat ei vali,siis tänaval pidurdavad kõik.Mõni tolmab,mõni vilistab.Ja ei saa öelda,et just SEE klots seda teeb.Sama klots,erinevast partiist käitub vahel täiesti erinevalt.
Ketastega on pm sama lugu.Jätad 5 odavamat välja ja saad seisma.Boschi ketas on tõesti selline,mis kardab kiireid tempi erinevusi.Näiteks peale kuuma andmist vee saamist.
Praod ketastes on omane drilled ketastele.Tava ja slotted ketastel seda tavakasutusel reeglina ei kohta.
Ma oma klientidele paigaldan tavaliselt sama tootja ketta ja klotsi.Siiani on see toiminud.
Aga...
Hea klots hooldamata süsteemis ei pidurda.
Kehvem klots hooldatud süsteemis pidurdab.
Pole tegelt väga kulukas korra aastas või iga õlivahetuse käigus rattad alt võtta ja pidurid üle kontrollida.
Ja korra aastas võiks vähemalt 0,5L pidurivedelikku ka süsteemist läbi imeda sest meie kliima just tehase välpa ei soosi.
Mul tööl pm iga kolmas "klotside vahetus" tahab tegelt suuremat pidurite hooldust.
Ja iga neljas hooldus päädib tavaliselt sadulate vahetusega.Eriti hullud on lood tagumistega.
Alar
Klotsidega on lihtne.Kui hinnakirjast viite kõige odavamat ei vali,siis tänaval pidurdavad kõik.Mõni tolmab,mõni vilistab.Ja ei saa öelda,et just SEE klots seda teeb.Sama klots,erinevast partiist käitub vahel täiesti erinevalt.
Ketastega on pm sama lugu.Jätad 5 odavamat välja ja saad seisma.Boschi ketas on tõesti selline,mis kardab kiireid tempi erinevusi.Näiteks peale kuuma andmist vee saamist.
Praod ketastes on omane drilled ketastele.Tava ja slotted ketastel seda tavakasutusel reeglina ei kohta.
Ma oma klientidele paigaldan tavaliselt sama tootja ketta ja klotsi.Siiani on see toiminud.
Aga...
Hea klots hooldamata süsteemis ei pidurda.
Kehvem klots hooldatud süsteemis pidurdab.
Pole tegelt väga kulukas korra aastas või iga õlivahetuse käigus rattad alt võtta ja pidurid üle kontrollida.
Ja korra aastas võiks vähemalt 0,5L pidurivedelikku ka süsteemist läbi imeda sest meie kliima just tehase välpa ei soosi.
Mul tööl pm iga kolmas "klotside vahetus" tahab tegelt suuremat pidurite hooldust.
Ja iga neljas hooldus päädib tavaliselt sadulate vahetusega.Eriti hullud on lood tagumistega.
Alar