09-09-2022, 08:49 AM
Kaupo51, boschi puhul pettusin ma just ketastes, sest need kippusid suht ruttu kõveraks minema. Klotsid polnud just kõige hullemad. Pidurdasid enamvähem ja ei vilisenid eriti. Vilisemise teema on muidugi pidurite hooldamises kinni. Mina ise lükkan kõik supporti liugpinnad ka pika viiliga üle, et poleks roostet ega konarusi ja siis määrin keraamilise pastaga kokku.
Eks pidurite valik sõltub ka autost. Mingi sooda faabia saad pidama ka siis kui jala uksest välja paned, aga suuremad masinad vajavad ka paremaid pidureid. Eriti siis kui nad kiired ka veel on. Just see on ka põhjus miks mina kasutan keraamilisi klotse. Jah, kettad kuluvad kiiremini, aga nenedga ei ole veel tekkinud sellist olukorda nagu kirjeldas väikemees. Ükskõik mis kiiruselt pidurdad, võid kindel olla, et sa saad pidama. Ja tolmamine... Mina pole veel aru saanud, et velgedel mingit tolmu oleks nendest.
Ahjaa... Tähtis on veel see, et iga kord kui klotse vahetate, siis vahetage ka liugtapid, vedrud ja määrded.
Eks pidurite valik sõltub ka autost. Mingi sooda faabia saad pidama ka siis kui jala uksest välja paned, aga suuremad masinad vajavad ka paremaid pidureid. Eriti siis kui nad kiired ka veel on. Just see on ka põhjus miks mina kasutan keraamilisi klotse. Jah, kettad kuluvad kiiremini, aga nenedga ei ole veel tekkinud sellist olukorda nagu kirjeldas väikemees. Ükskõik mis kiiruselt pidurdad, võid kindel olla, et sa saad pidama. Ja tolmamine... Mina pole veel aru saanud, et velgedel mingit tolmu oleks nendest.
Ahjaa... Tähtis on veel see, et iga kord kui klotse vahetate, siis vahetage ka liugtapid, vedrud ja määrded.