08-09-2022, 12:51 PM
Mulle tundub, et klotsidega on sisuliselt sama teema, mis rehvidegagi.
Kvaliteetne rehv on pehme, kulub ruttu AGA on hea pidamisega.
Ehk siis ideaali (ei kulu ja pidurdab samal ajal samuti hästi) pole võimalik saavutada.
Aga kuna pidurdamisel on siiski pidurdusteekond kõige olulisem, siis teebki klotsi kvaliteetseks see, kas ta on pehme. Sealjures kas ta tolmab rauda või mingit keraamikat - vahet pole. (raud määrb velge, kuna rauapuru läheb roostepruuniks)
Vilistavatest klotsidest on jah, palju räägitud.
Aga rääkijad on unustanud mainida, kas nad klotse üldse õigesti vahetavad, õigesti oma pidureid hooldavad jne.
Textar on mingit aimu andnud siin, kuidas neid õigesti ja õigete asjadega määrida - https://textar.com/en/passenger-cars/service-products/
Samuti on oluline, et klotsi tagaküljel oleks pehmenduspadjad/plekid kindlasti olemas.
Odavklotsidel neid muidugi pole.
Aga need ongi mõeldud vaid müügiplatsilt minema sõitmiseks.
Kvaliteetne rehv on pehme, kulub ruttu AGA on hea pidamisega.
Ehk siis ideaali (ei kulu ja pidurdab samal ajal samuti hästi) pole võimalik saavutada.
Aga kuna pidurdamisel on siiski pidurdusteekond kõige olulisem, siis teebki klotsi kvaliteetseks see, kas ta on pehme. Sealjures kas ta tolmab rauda või mingit keraamikat - vahet pole. (raud määrb velge, kuna rauapuru läheb roostepruuniks)
Vilistavatest klotsidest on jah, palju räägitud.
Aga rääkijad on unustanud mainida, kas nad klotse üldse õigesti vahetavad, õigesti oma pidureid hooldavad jne.
Textar on mingit aimu andnud siin, kuidas neid õigesti ja õigete asjadega määrida - https://textar.com/en/passenger-cars/service-products/
Samuti on oluline, et klotsi tagaküljel oleks pehmenduspadjad/plekid kindlasti olemas.
Odavklotsidel neid muidugi pole.
Aga need ongi mõeldud vaid müügiplatsilt minema sõitmiseks.