19-08-2022, 10:00 PM
Tere. Ei ole olnud see tee nii sile sel suvel, kui oleks tahtnud loota. Kõigepealt tegin ma strateegilise vea ja läksin ülevaatust nõutama mingil jaanipäeva-järgsel päeval, mil selgus, et minu tavapärase punkti poisid ei olnud veel töökõlbliseks saanud ja angaar oli kinni mis kinni. Kuigi vanarahvas ütleb, et naist, särki ja TÜVkohta ilma mõjuva põhjuseta ei vahetata, otsustasin jõudu proovida mõnesaja meetri kaugusel asuva konkureeriva asutusega ja sain mis tahtsin - kukutati läbi õliste esiamortide ja kulunud rehvidega. No rehvid said värskemad, aga amortide vahetusel selgus, et olemasolevad on tegelikult mitte õlised, vaid lihtsalt koos mingi korrosioonivastase mögaga, mida kunagi auto alla on uhkelt uhatud. Detail ise tundus korras mis korras. Aga noh, TÜVpoiste rõõmuks läksid siis ikkagi värsked amordid külge, lähed sa siis tagasi targematega vaidlema.
Siis tekkis mingi häda tühikäiguga, eriti just külmalt ja käik sees oli pööre väga madal ja juhtus vahel tagurdades väljagi surema. Vabakäigul/pargi peal see-eest kõik ok. Lõpuks jõudsin murega Speedsterisse, sai seal jagaja kaane all kontakte uuendatud, süütejuhtmed üle käidud ja süüdet sätitud, hetkel tundub kõik jälle hea.
Suve kõrghetkena õnnestus eksklusiivselt parkida ka Pärnu maanteel ühe uhke maja ees. Seal muidu tõkkepuu ees ja ilma tutvusteta ligi ei saa! Auto sai koos pruutpaariga ka professionaalse piltniku poolt üles võetud, aga siin jagan ikka ainult omatehtud pilte.
Ahsoo, vahepeal oli veel selline õnnetu seis, et kõik muud autod olid kas katki või müüdud, nii et 123 pidi mõned nädalad lausa igapäevaauto rolli täitma. See muidugi ei saanud olla jätkusuutlik olukord, seega sai muretsetud allolev apastraat. 2012 a, 220CDI, 7g tronic, 100% esinduse ajalugu, läbisõit küll ca 300k, aga üldpilt ja hind olid nii head, et liiga pikalt ei kaalunud. Hetkel ikka meeldib väga hästi. Võib-olla ainult konksu peaks aftermarket lahendusena laskma külge kruvida, sest hetkel on see puudu mis puudu.
Siis tekkis mingi häda tühikäiguga, eriti just külmalt ja käik sees oli pööre väga madal ja juhtus vahel tagurdades väljagi surema. Vabakäigul/pargi peal see-eest kõik ok. Lõpuks jõudsin murega Speedsterisse, sai seal jagaja kaane all kontakte uuendatud, süütejuhtmed üle käidud ja süüdet sätitud, hetkel tundub kõik jälle hea.
Suve kõrghetkena õnnestus eksklusiivselt parkida ka Pärnu maanteel ühe uhke maja ees. Seal muidu tõkkepuu ees ja ilma tutvusteta ligi ei saa! Auto sai koos pruutpaariga ka professionaalse piltniku poolt üles võetud, aga siin jagan ikka ainult omatehtud pilte.
Ahsoo, vahepeal oli veel selline õnnetu seis, et kõik muud autod olid kas katki või müüdud, nii et 123 pidi mõned nädalad lausa igapäevaauto rolli täitma. See muidugi ei saanud olla jätkusuutlik olukord, seega sai muretsetud allolev apastraat. 2012 a, 220CDI, 7g tronic, 100% esinduse ajalugu, läbisõit küll ca 300k, aga üldpilt ja hind olid nii head, et liiga pikalt ei kaalunud. Hetkel ikka meeldib väga hästi. Võib-olla ainult konksu peaks aftermarket lahendusena laskma külge kruvida, sest hetkel on see puudu mis puudu.