15-07-2022, 03:27 PM
Olenevalt soovitud tulemusest, seatud eesmärgist paista tööd kuhjaga.
Seega soovib jõudu ja tugevat meelt!
Kui tagumine kaitseraud on nii läbi roostetanud, siis vaata väga kriitiliselt üle kogu raami tagumine osa. Ehk on amordi- ja vedrukandurid küll juba ära vahetatud aga ka need kolm tagumist risti toru on väga roostealdid, tehases värv sinna sisse ei jõudnud ja need ussitavad seest välja.
Kui kõik W463 sillalukkude juhtimise detailid on olemas, siis kahe luku peale ümber ühendada ei ole keeruline. Ka kahele lülitile mõeldud 500GE puidust paneele veel leidub. Vähemalt ise tegin nii oma W460/W463 projektil. Üks probleem on nimelt see, et luku märgutuled on lülitite korpuse küljes, teatavasti vanal G-l on need suurelt näidikute vahel.
Paistab, et kere oli konditsioneeriga. Selle mootori peale saab küll kompressori panna aga tuginedes oma kogemusele, et siis vaheta parem kogu mootor välja.
Kui sul esiklaas on ikka veel mõraga ja mingi rohekas triip ülaservas ilumeelt ei riiva, siis üks selline on pakkuda.
Seega soovib jõudu ja tugevat meelt!
Kui tagumine kaitseraud on nii läbi roostetanud, siis vaata väga kriitiliselt üle kogu raami tagumine osa. Ehk on amordi- ja vedrukandurid küll juba ära vahetatud aga ka need kolm tagumist risti toru on väga roostealdid, tehases värv sinna sisse ei jõudnud ja need ussitavad seest välja.
Kui kõik W463 sillalukkude juhtimise detailid on olemas, siis kahe luku peale ümber ühendada ei ole keeruline. Ka kahele lülitile mõeldud 500GE puidust paneele veel leidub. Vähemalt ise tegin nii oma W460/W463 projektil. Üks probleem on nimelt see, et luku märgutuled on lülitite korpuse küljes, teatavasti vanal G-l on need suurelt näidikute vahel.
Paistab, et kere oli konditsioneeriga. Selle mootori peale saab küll kompressori panna aga tuginedes oma kogemusele, et siis vaheta parem kogu mootor välja.
Kui sul esiklaas on ikka veel mõraga ja mingi rohekas triip ülaservas ilumeelt ei riiva, siis üks selline on pakkuda.