31-05-2022, 07:38 PM
(31-05-2022, 01:14 PM)v6sa Kirjutas: Kui Sul on kõik terve ja liigub vabalt, siis peab ju lukustuma Kui ei lukustu, siis on kuskil miskit viltu.
Selles ongi probleemi omapära, et kõik justkui töötab nagu peab aga eesmärk jääb saavutamata. Obstruktsioone ei ole, klaasipesunõu sai talvel puhastamise käigus välja võetud, pumbad ja tihendid vahetatud, voolikud oma pesadesse, nüüd istub oma kohal ja ettenähtust kõrgem ei ole. Samamoodi said vahtatud õhupuhasti kummid, mis on järelturu osad ja paar milli kõrgemad originaalidest aga ei sega mootorikatte langemist. Jällegi, kui lukud väljas on kaas paigas ja ääre vahel midagi pole.
Tuuleklaasi poolse osa hingede läheduses, põhimõtteliselt justkui poritiiva viimase poldina asuvad mõlamal pool timmitavad pulgad. Need lähevad oma pesadesse, kui ääre alt vaadata, midagi vastu ei käi, samuti on paigas kapotil nende ümber kinnituvad plastikkatted.
Seega pakun ikkagi kolme kahtlusalust: aas, lukk või tross. Esimese puhul timmitav kõrgus (1mm A1268870196 seibi lisatud, tulemuseta), saab ka seadistada mutreid avades luku tabamise kohta, avaus üsna suur, ääre vastu ei lähe. Võimalik, et U-kujulise aasa alumine kaar läheb ajaga lamedamaks? Trossi osas olen lugenud, et see peaks hoidma vabastavat päästikut parajas pinges?
Hetkel kahtlaseim ikkagi lukk ise. Varusin lahusteid ja atsetooni, leotan neid veel paar päeva lahuses, äkki on abi.