27-03-2022, 05:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2022, 06:00 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei.
Pihustamine toimub kõigi eelduste kohadelt ikka vaid reaalselt käivitamisel. Vastasel juhul lööks ta peagi mootori "toorest täis" kui süütega niisama mängida.
Külmkäivituspihustile annab voolu kütusepumbarelee. On üsna levinud viga, et muidu on relee ok, aga külmkäivituspihustit üldse ei lülita. Proovi esmalt teise releega, sest nad ei ole kallid. Muidugi võib relee vastavalt klemmilt ka voolu mõõta, aga ma peast ei mäleta mis numbriga ta tähistatud oli.
Kui relee on korras, võib ka mootoritemperatuuriandur segast peksta, sest mõistagi rakendub külmkäivitus vaid korra ja külma mootoriga. Seega kui temperatuurianduri kohaselt on mootor soe, ei toimeta ka külmkäivituspihusti.
Edu!
Pihustamine toimub kõigi eelduste kohadelt ikka vaid reaalselt käivitamisel. Vastasel juhul lööks ta peagi mootori "toorest täis" kui süütega niisama mängida.
Külmkäivituspihustile annab voolu kütusepumbarelee. On üsna levinud viga, et muidu on relee ok, aga külmkäivituspihustit üldse ei lülita. Proovi esmalt teise releega, sest nad ei ole kallid. Muidugi võib relee vastavalt klemmilt ka voolu mõõta, aga ma peast ei mäleta mis numbriga ta tähistatud oli.
Kui relee on korras, võib ka mootoritemperatuuriandur segast peksta, sest mõistagi rakendub külmkäivitus vaid korra ja külma mootoriga. Seega kui temperatuurianduri kohaselt on mootor soe, ei toimeta ka külmkäivituspihusti.
Edu!