24-01-2022, 06:55 PM
Mina olen aeg-ajalt mõelnud, kuidas ja kui palju tehasele tänases maailmas tagasidet üldse jõuab? Ma ei pea nende enda mudelipõhist testimist silmas.
Esimese ringi "suunamudijast" liisingumaksja ei ole reeglina kõige tehnika taiplikum tarbija.
Teise/kolmanda ringi "liisija", kes teadlikult omandab kasutataud tehnikat, juba reeglina on tehnikateadjam, kuid siis on juba hilja.
Eks reeglina kõige teadlikuma tarbija kätte sattub see toode aga siis, kui tootjal enam selle tagasisidega midagi peale pole hakata, ammu on uus mudel/toode peal.
Meenub kohe W201 test video, kus ainuüksi uksi tehti kinni-lahti 100 000 korda.
https://www.youtube.com/watch?v=roTyhgbSx1g
Olgem ausad, 40 aastat tagasi oli autotööstuse eesmärk autosid toota, täna on eesmärgiks kasumit toota!
Esimese ringi "suunamudijast" liisingumaksja ei ole reeglina kõige tehnika taiplikum tarbija.
Teise/kolmanda ringi "liisija", kes teadlikult omandab kasutataud tehnikat, juba reeglina on tehnikateadjam, kuid siis on juba hilja.
Eks reeglina kõige teadlikuma tarbija kätte sattub see toode aga siis, kui tootjal enam selle tagasisidega midagi peale pole hakata, ammu on uus mudel/toode peal.
Meenub kohe W201 test video, kus ainuüksi uksi tehti kinni-lahti 100 000 korda.
https://www.youtube.com/watch?v=roTyhgbSx1g
Olgem ausad, 40 aastat tagasi oli autotööstuse eesmärk autosid toota, täna on eesmärgiks kasumit toota!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”