23-01-2022, 08:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2022, 09:38 PM ja muutjaks oli ignar.)
Tere taas!
Peale Cls-i müüki oli plaan osta V-klass, kuid hinnad mida küsitakse 4Matic ja Amg paketi eest pani selle plaani mõneks ajaks ootele.
Kindlasti pidi uus auto olema MB, nelivedu, mahuka pagaasniku ja vajadusel mahutama 6 reisijat. Viano on disainilt liiga vana minu silmis, R-klass pole ka mind kunagi kõnetanud, alles jäigi x166 kerega Gl.
Mudel teada, oli nüüd vaja leida kriteeriumitele vastav isend, lisad mis kindlasti pidid olema: valge, Amg ja Offroad pakett, must nahk, mälude ja soojendusega istmed, 360' kaamera, konks, mootor kas 3.0 diisel või 5.5 biturbo bensiin.
Sobiva isendi leidsin Berliini lähedalt platsilt, käsiraha makstud ja lennukile.
Kohapeal tundus auto täitsa aus, kuid tühikäigul ajas salongi vingu, kõne MB spetsialistile ja 99% lekib üks või mitu pihustiseibi, ei midagi kulukat, rääkisime hinna paika ja raha vahetas omaniku. Tüv oli just lõppenud ja transiitnumbri tegemiseks oli esmalt vaja uus tüv teha, õnneks oli platsi lähedal nii tüv punkt kui ka ark olemas, müüja aitas mõlemad toimingud korda ajada ja kodutee võis alata, 19H hiljem olin kodus.
Kodus läks auto kohe teenindusse, et välja selgitada ja kõrvaldada ving salongis, eelnev diagnoos oli õige ja 1 seib oli pikemat aega juba lekkinud ja pihusti ümbruse korralikult ära pigitanud, vahetusse läksid kõik seibib + pihustid käisid stendis. Halb avastus oli lõtk turbos, ei midagi hullu veel, kuid piisav et hakata mõtlema vahetuse peale.
Tellisin uue turbo BR turbost ja Veho vahetas koos A2 hooldusega ära.
Nüüdseks üle 5000km sõitnud ja tuleb tunnistada, et on ikka mugav küll.
Enne jõule sai ka müüki pandud ja isegi taheti ära osta, kuid loobusin viimasel hetkel, pühad olid tulekul ja peale pühi polnud aega uue järgi Saksa minna, ausalt öeldes polnud midagi võtta ka.
Ostu hetkel oli LS 205000km.
Mõni pilt ka
Eelmine omanik on autose paigaldanud Android puutetundliku ekraani mis võrreldes originaaliga on palju moekam.
Peale Cls-i müüki oli plaan osta V-klass, kuid hinnad mida küsitakse 4Matic ja Amg paketi eest pani selle plaani mõneks ajaks ootele.
Kindlasti pidi uus auto olema MB, nelivedu, mahuka pagaasniku ja vajadusel mahutama 6 reisijat. Viano on disainilt liiga vana minu silmis, R-klass pole ka mind kunagi kõnetanud, alles jäigi x166 kerega Gl.
Mudel teada, oli nüüd vaja leida kriteeriumitele vastav isend, lisad mis kindlasti pidid olema: valge, Amg ja Offroad pakett, must nahk, mälude ja soojendusega istmed, 360' kaamera, konks, mootor kas 3.0 diisel või 5.5 biturbo bensiin.
Sobiva isendi leidsin Berliini lähedalt platsilt, käsiraha makstud ja lennukile.
Kohapeal tundus auto täitsa aus, kuid tühikäigul ajas salongi vingu, kõne MB spetsialistile ja 99% lekib üks või mitu pihustiseibi, ei midagi kulukat, rääkisime hinna paika ja raha vahetas omaniku. Tüv oli just lõppenud ja transiitnumbri tegemiseks oli esmalt vaja uus tüv teha, õnneks oli platsi lähedal nii tüv punkt kui ka ark olemas, müüja aitas mõlemad toimingud korda ajada ja kodutee võis alata, 19H hiljem olin kodus.
Kodus läks auto kohe teenindusse, et välja selgitada ja kõrvaldada ving salongis, eelnev diagnoos oli õige ja 1 seib oli pikemat aega juba lekkinud ja pihusti ümbruse korralikult ära pigitanud, vahetusse läksid kõik seibib + pihustid käisid stendis. Halb avastus oli lõtk turbos, ei midagi hullu veel, kuid piisav et hakata mõtlema vahetuse peale.
Tellisin uue turbo BR turbost ja Veho vahetas koos A2 hooldusega ära.
Nüüdseks üle 5000km sõitnud ja tuleb tunnistada, et on ikka mugav küll.
Enne jõule sai ka müüki pandud ja isegi taheti ära osta, kuid loobusin viimasel hetkel, pühad olid tulekul ja peale pühi polnud aega uue järgi Saksa minna, ausalt öeldes polnud midagi võtta ka.
Ostu hetkel oli LS 205000km.
Mõni pilt ka
Eelmine omanik on autose paigaldanud Android puutetundliku ekraani mis võrreldes originaaliga on palju moekam.