06-01-2022, 07:31 PM
(06-01-2022, 12:29 PM)v6sa Kirjutas: Mitte tingimata - neid vaikseid, kuid sulamiseni voolu tarbivaid on ka nähtud. Tõsi, nad annavad end välja maha põlemisega.
Pardapinget maha tõmbav tarbija võiks siiski olla üsna hõlpsalt ju tuvastatav multimeetriga. Genekas on Sul ju miski 170A ja seega räägime vähemalt 50 A tarbijast.
Kas sel on salongisoojenduses lisasoojenduse elemendid ka? Kas need lülituvad korralikult sisse-välja?
Probleem võib olla vabalt puhuri regulaatori, ehk rahvakeeli "takisti" voolulekkes. Mercedese hangitud alltöövõtjad (ilmselt üks suur kummibränd) on disaininud selle elektroonika veel lisaks nii, et seal on pinge peal ka siis, kui süüde on väljas (ilmselt siis eelsoojenduse või järelsoojenduse pärast, aga no ma elektroonikainsenerina leian, et seda saaks ka viisakalt ja ohutumalt lahendada,).
Juhitakse seda regulaatorit kliimaplokist. Kui seal reguleerimine toimib, siis kliimaplokis viga ei ole.
Igatahes olen seda pingelangu probleemi selles nimetus kummifirma regulaatoris täheldanud mõnedes autodes nii seistes, kui sõites.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,