17-12-2021, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2021, 09:29 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, veelkord!
Üritan veelgi kommentaarida, kuigi jutt kisub pisut teemaväliseks. Kuid ehk on sellest jumal teab, mis otsingute korral kellelgi kunagi abi.
1. Katt ei olnud tõesti "tellitav lisa", vaid oli alates aastast 1986 Mercedese standardvarstus. Siiski sai aastani 1989 lasta selle soovi korral paigaldamata jätta umbes nagu pagasnikule mudelikirja, sest kuni selle tärminini ei olnud katalüsaator veel kohustuslik. Edaspidi "normaalsel turul" seda enam teha ei saanud ja katalüsaator paigaldati kõigile autodele.
2. Mina olen kohanud juba iseenese arsenalis kahte bensiinimootori ja katalüsaatoriga W126 kerega Saksa turule müüdud ning seal elupäevad elanud autot aastatest 1989 ja 1990. Mõlemal juhul oli või on tegu tehasevarustusega ning ka VIN koodi järgi on vajalikud varuosad tellitavad.
3. ENSV Ministrite Nõukogu autobaasi kuulus vaid üks W126 ehk Riigikantselei W126 kerega 260 SE, millest on ka selles foorumis pikem teema. See auto pärineb aastast 1990 ja Sm.Tihhonov võib kinnitada või ümber lükata, aga mulle teadaolevalt on ta üks nendest erandautodest, millel katalüsaator puudus, sest Nõukogude Liidus polnud võimalik pliivabale kütusele loota.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891
Aga kõik eeltoodu muidugi enne facelifti autode osas meid kuidagi edasi ei aita ja seega jaksu lambdaga möllamisel.
Parimate soovidega,
Västrik
PS! Nagu Rolz tabavalt märkis, on USA Mercedeste mootorid täitsa omaette teema, kus on kõik alates elektroonikast (ECU) lõpetades rauaga teine ning kilovatid tõepoolest väga palju väiksemad.
Üritan veelgi kommentaarida, kuigi jutt kisub pisut teemaväliseks. Kuid ehk on sellest jumal teab, mis otsingute korral kellelgi kunagi abi.
1. Katt ei olnud tõesti "tellitav lisa", vaid oli alates aastast 1986 Mercedese standardvarstus. Siiski sai aastani 1989 lasta selle soovi korral paigaldamata jätta umbes nagu pagasnikule mudelikirja, sest kuni selle tärminini ei olnud katalüsaator veel kohustuslik. Edaspidi "normaalsel turul" seda enam teha ei saanud ja katalüsaator paigaldati kõigile autodele.
2. Mina olen kohanud juba iseenese arsenalis kahte bensiinimootori ja katalüsaatoriga W126 kerega Saksa turule müüdud ning seal elupäevad elanud autot aastatest 1989 ja 1990. Mõlemal juhul oli või on tegu tehasevarustusega ning ka VIN koodi järgi on vajalikud varuosad tellitavad.
3. ENSV Ministrite Nõukogu autobaasi kuulus vaid üks W126 ehk Riigikantselei W126 kerega 260 SE, millest on ka selles foorumis pikem teema. See auto pärineb aastast 1990 ja Sm.Tihhonov võib kinnitada või ümber lükata, aga mulle teadaolevalt on ta üks nendest erandautodest, millel katalüsaator puudus, sest Nõukogude Liidus polnud võimalik pliivabale kütusele loota.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891
Aga kõik eeltoodu muidugi enne facelifti autode osas meid kuidagi edasi ei aita ja seega jaksu lambdaga möllamisel.
Parimate soovidega,
Västrik
PS! Nagu Rolz tabavalt märkis, on USA Mercedeste mootorid täitsa omaette teema, kus on kõik alates elektroonikast (ECU) lõpetades rauaga teine ning kilovatid tõepoolest väga palju väiksemad.