04-08-2021, 06:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2021, 07:25 PM ja muutjaks oli MAV.)
(08-10-2020, 12:08 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Tere,
Siingi foorumis leiab Krown roostekaitse kohta teema, kuid on siililegi selge, et mingi eelise ta annab ning tehniliste nüansside asemel huvitab mind hoopis teiste vanatehnikahuviliste suhtumine. Töö hinda täielikult kõrvale jättes, kas kaasvõitlejad siin foorumis laseksid oma hobiautod selliselt töödelda ja kas see on täna näiteks W126 kerega auto puhul pigem eelis või hoopis puudus?
Ühest küljest kõlab ju roostekaitse hästi ja karbid ning võimalikud keevitatud liitekohad seda kahtlemata vajaksid, kuid teisest küljest võibolla ei ole see üldse esteetiline ja hea kui auto hiljem tilgub ja põhja alt ning igast õõnsusest mingit möga täis on. Aukude puurimist ükskõik millistesse auto osadesse ma nagunii ei lubaks, aga selletagi tundub ta üsna rasvane ja imelik värk.
Tunnistan ausalt, et ei oska otsustada, kas oma autosid pärast keretöid ja värvimist lubada Krowni roostekaitsetöötlusse või mitte ning alternatiivseid teenusepakkujaid ka eriti ei tea.
Mida Teie teeksite?
Aitäh!
Parimate soovidega,
Tauno
See KROWN on täielik sitt. Ei soovita seda mingil juhul roostekaitseks kasutada. Moodustab roostekihile mingi ilase kile, nagu oleks nälkjas üle käinud. Sama kile all hakkab rooste veel kiiremini edenema. CRC roostemuunduriga töödeldud keevised, mis on ka kohe peale eelneva kuivamist "spreitsingiga" üle lastud, on õues vihma käes 15 aastat ilma täppideta kestnud. Ma olen ka muidugi selline hull, kes happemuundurid otse keevitusele peale paneb, mitte siis kui just punane veel, aga nii mõnusalt kuum, et keeb kenasti igale poole vahele. Ohutuse mõttes ei soovita, aga käsin ette panna kaitseprillid Happekrundi pindpinevus on nii väike et tilga kukkumine põrandale võib silma pritsides augu sinna teha.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,