06-07-2021, 11:19 AM
(06-08-2018, 02:17 PM)v6sa Kirjutas: Oluline on siin mõista veel seda, et auto (ja kõik muud diagnostikaseadmed) näevad vaid rõhku sisselaskekambris. Kui hästi see rõhk sekundi murdosa vältel suudab pugeda iga konkreetse silindri põlemiskambrisse, sõltub juba klapi, sisselaskekanalite ja kolvipõhja olukorrast. Mida lähemal see on ideaalsele, seda rohkem jõuab sisselasketakti ajal silindrisse värsket täidet (millest üle kolmveerandi on ballast ja vaid 21 % kütuse põlemiseks vajalik ookaks).
Igal juhul on diiselmootori järgiaitamine softi muutes täpselt sama peen toimetamine, nagu sisselaskekanalite lihvimine-portimine või nukkvõlli geomeetria muutmine Lihtsalt sisendkünnis on madalam
Nähakse ka rõhku väljalaskes, suisa kahes kohas, ka sisselaske rõhku mõõdetakse mitmes kohas, lisaks temparatuurid. Parameetreid on mitu lehekülge.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans