03-06-2021, 11:29 AM
(03-06-2021, 11:08 AM)v6sa Kirjutas: Ja mis sellised anomaaliad siis tema arvates tekitab?
Avariirežiimi läheb mootor iga hälbe peale. Ja jälita siis seda, mis talle seekord ei meeldinud...
Sisselaskerõhk püsib? Latirõhk püsib? Ei kuku kiirel gaasivajutusel?
Siibrite hoobadis ilma peeglita ei näe. Aga neid saab sisselaske alt katsuda (ettevaatust, töötanud mootor on kuum asi). Kui hoobasid ei ole, vaid on punnid/korgid, on üks mure vähem. Eeldusel, et need punnid ei leki. Mis on jälle sisselaskerõhust näha.
Ju siis ei ole jah nii kursis diagnostik nende mootoritega. Pakub keti vahetust. Eks see keti vahetus ju halba ei teeks aga kas viga sellest ka korda saab on iseasi. Peab leidma tegija kes nende mootoritega tegelenud on.
Vigasid mis sellist asja tekitab on mitmeid nagu aru saan, sp ongi hea siin arutleda,et mis üldse sellist asja võib põhjustada,et ise ka targemaks saada. Kui millalgi asi lahendatud peaks saama,annan kindlasti siia teada,milles asi oli.