02-06-2021, 01:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2021, 01:43 PM ja muutjaks oli Bullterrier.)
Tere
Äkki saan siin targematelt abi.
Mure siis selline,et mingi hetk rahulikul sõidul pöörded enam üle 3000 pöörde ei lähe. Süüde välja ,uuesti sisse siis toimib mõnda aega . Tundub,et just siis läheb avariireziimi kui nö rahulikult sõita,nii kaua kui nö vajutad siis toimib.
Veakoodid ka loetud(star)ga
P1354-032 see siis viitab ,et kett veninud? Nukkvõlli anduri vahetasin ära ja ei muutund midagi.
Egr on puhastatud.
Veel näitab koode
P1189 m55(inlet port shutoff motor)
Ja esimese silindri süüteküünallt.
Mootor käivitub ja käib ühtlaselt mingeid kõrval helisid ei ole kuulda.
Mootori tuli ei põle
Mõtlesingi,et uurin kas enne proovida veel mingeid asju või lastagi kohe kett vahetada?
Mb clk w209 2.7 cdi 120kw 2004.a
Parimat
Äkki saan siin targematelt abi.
Mure siis selline,et mingi hetk rahulikul sõidul pöörded enam üle 3000 pöörde ei lähe. Süüde välja ,uuesti sisse siis toimib mõnda aega . Tundub,et just siis läheb avariireziimi kui nö rahulikult sõita,nii kaua kui nö vajutad siis toimib.
Veakoodid ka loetud(star)ga
P1354-032 see siis viitab ,et kett veninud? Nukkvõlli anduri vahetasin ära ja ei muutund midagi.
Egr on puhastatud.
Veel näitab koode
P1189 m55(inlet port shutoff motor)
Ja esimese silindri süüteküünallt.
Mootor käivitub ja käib ühtlaselt mingeid kõrval helisid ei ole kuulda.
Mootori tuli ei põle
Mõtlesingi,et uurin kas enne proovida veel mingeid asju või lastagi kohe kett vahetada?
Mb clk w209 2.7 cdi 120kw 2004.a
Parimat