25-05-2021, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2021, 09:11 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui nüüd täpne olla, siis rehv pöörlemisel deformeerub. Seega vabalt rippuva rehvi ümbermõõt ei ole TÄPSELT sama, mis auto raskuse all pöörleval. Aga rehvidevahelist erinevust see muidugi näitab.
Mitmeprotsendise erinevuse pealt konkreetse auto konkreetses väsimusastmes ülekanne jonnima hakkab, ei saa ette öelda. 5 võiks olla ohutu, 7 ei peaks kulunud ülekande ja meie ebatasaste ning käänuliste teede tõttu ka mingi eriline probleem olema. Aga võib ka - kilomeetri peale seda erinevust ikka koguneb.
Sirgetel ja siledatel Autobahnidel on asi muidugi oluliselt täpsem! Eriti vasakpoolses reas kultuurselt (ehk kombekohase piisava kiirusega) sõites.
Muide, rehvirõhu tõstmise või langetamisega on võimalik rehvi veereraadiust (see on siis ratta pöörlemistelje kaugus toetuspinnast) mõjutada üksjagu.
Mitmeprotsendise erinevuse pealt konkreetse auto konkreetses väsimusastmes ülekanne jonnima hakkab, ei saa ette öelda. 5 võiks olla ohutu, 7 ei peaks kulunud ülekande ja meie ebatasaste ning käänuliste teede tõttu ka mingi eriline probleem olema. Aga võib ka - kilomeetri peale seda erinevust ikka koguneb.
Sirgetel ja siledatel Autobahnidel on asi muidugi oluliselt täpsem! Eriti vasakpoolses reas kultuurselt (ehk kombekohase piisava kiirusega) sõites.
Muide, rehvirõhu tõstmise või langetamisega on võimalik rehvi veereraadiust (see on siis ratta pöörlemistelje kaugus toetuspinnast) mõjutada üksjagu.