24-05-2021, 08:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2021, 08:55 PM ja muutjaks oli väikemees.)
BMW foorumis täna kirjutati vähe informatiivsemalt kui online kalkulaatorid:
"Nimelt ei olnud käigukasti, mootori ja vahekast koostööga rahul, imelikud kõnksud ja nõkutamised, viivitused tekkisid. Läksin jällegi asjatundjate juurde-esimeseks tehti kohe proovisõit ning pöörati seejärel tähelepanu rehvidele. Kuuldes, et hiinakad ja erilaiused all tõsteti auto üles ja mõõdeti rataste ümbermõõdud ( mitte läbimõõdud ) ja ümbermõõtude vahed kuni 7mm erinevad mis nende väitel neliveolisel täiesti lubamatu, max. ehk 5mm võiks olla, aga see ka viimane piir. Selliselt sõites võib hakata vahekasti remondiraha fondi koguma. Sai hiinakate asemele jaapanlased Falken Azenised võetud ja hiinakad kohe turgu pandud. Uued rehvid alla, ümbermõõtude kontroll ja millimeetri pealt kõik ühte mõõtu ja voilaa, kõik probleemid kadunud. Asjatundjad muidugi ütlesid, et on ka kangema otsa rehvidel ( nad täpselt ei mäletanud kas Pirelli või Conti rehvidega) ka 1cm eksimust korra näinud."
"Nimelt ei olnud käigukasti, mootori ja vahekast koostööga rahul, imelikud kõnksud ja nõkutamised, viivitused tekkisid. Läksin jällegi asjatundjate juurde-esimeseks tehti kohe proovisõit ning pöörati seejärel tähelepanu rehvidele. Kuuldes, et hiinakad ja erilaiused all tõsteti auto üles ja mõõdeti rataste ümbermõõdud ( mitte läbimõõdud ) ja ümbermõõtude vahed kuni 7mm erinevad mis nende väitel neliveolisel täiesti lubamatu, max. ehk 5mm võiks olla, aga see ka viimane piir. Selliselt sõites võib hakata vahekasti remondiraha fondi koguma. Sai hiinakate asemele jaapanlased Falken Azenised võetud ja hiinakad kohe turgu pandud. Uued rehvid alla, ümbermõõtude kontroll ja millimeetri pealt kõik ühte mõõtu ja voilaa, kõik probleemid kadunud. Asjatundjad muidugi ütlesid, et on ka kangema otsa rehvidel ( nad täpselt ei mäletanud kas Pirelli või Conti rehvidega) ka 1cm eksimust korra näinud."