15-04-2021, 07:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2021, 07:54 AM ja muutjaks oli metsamees.)
A140, peal on suht väike aku ja seegi mitte just esimeses nooruses. Käivitamisel jääb aku klemmidele 9,7V ja pole kunagi käivitamisega probleeme olnud.
Ma leidsin nüüd oma lugemisoskuse üles ja vaatasin veel korra KOGU teema üle. Eelmistel kordadel õnnestus see pisiasi lugemata jätta, et viga ainult külma mootoriga esineb. Kuidagi väga tuttavaks muutus nüüd see teema.
Tekkis üks tagasihoidlik küsimus: Kas külmalt käivitades sumpa otsast hirmsat bensiinihaisu ka tuleb?
Toorkord, kui mina selle hädaga maadlesin, jõudsime niikaugele, et külma mootoriga näitas diagnostika jahutusvedeliku temperatuuriks -40 kraadi ja aju keeras segu nii rikkaks, et bensiin enam põleda ei suutnud.
Peale hakkas see jama tasapisi. Umbes aastake käivitus auto alati teistkordsel katsel, vahet pole, kas esimene kord ainult sekundi murdosaks võtit keerata, või käiata aku peaaegu tühjaks. Esimese korraga mitte kunagi käima ei saanud aga kui võti korraks lahti lasta, siis teisel katsel läks poolest pöördest käima. Mõnda aega oli see stabiilne käivitamisprotseduur, aga ühel hetkel hakkas asi järjest hullemaks minema.
Katsetused hakkasid ka peale bensiinifiltrist, bensiinipumbast, nukkvõlli ja väntvõlli anduritest, lambda juhtme lahti võtmisest ja vist jõudsin isegi õhulugeja ära vahetada (kuradi peenike töö sellel autol. Laboris laua taga põhimõtteliselt)
Kui ükskord vee temp. andurini jõudsime, otsustas omanik, et installib hoopis elektrilise jahutusvedeliku kütte ja ausaltöeldes hetkel sõidabki see auto nii, et hommikul käib veerand tunniks vooluvõrku.
Isand arcarile muidugi soovitaks uue temp. anduri hankida ja esialgu kasvõi ainult pistiku uue anduri külge pista. Pole isegi vaja vett välja lasta ja näeb ära, kas midagi muutub.
Ah jaa, Kui peaks selguma kõige hullem, et ikkagi on häda õhulugejas, siis ainuke PÄRIS remont on oma auto aju ümberehitamisele saata. Romulast teine aju ja sealtküljest õhulugeja võtta on selline poolik loterii. Saadan natuke lugemist pikkadeks õhtuteks: http://aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm
Ma leidsin nüüd oma lugemisoskuse üles ja vaatasin veel korra KOGU teema üle. Eelmistel kordadel õnnestus see pisiasi lugemata jätta, et viga ainult külma mootoriga esineb. Kuidagi väga tuttavaks muutus nüüd see teema.
Tekkis üks tagasihoidlik küsimus: Kas külmalt käivitades sumpa otsast hirmsat bensiinihaisu ka tuleb?
Toorkord, kui mina selle hädaga maadlesin, jõudsime niikaugele, et külma mootoriga näitas diagnostika jahutusvedeliku temperatuuriks -40 kraadi ja aju keeras segu nii rikkaks, et bensiin enam põleda ei suutnud.
Peale hakkas see jama tasapisi. Umbes aastake käivitus auto alati teistkordsel katsel, vahet pole, kas esimene kord ainult sekundi murdosaks võtit keerata, või käiata aku peaaegu tühjaks. Esimese korraga mitte kunagi käima ei saanud aga kui võti korraks lahti lasta, siis teisel katsel läks poolest pöördest käima. Mõnda aega oli see stabiilne käivitamisprotseduur, aga ühel hetkel hakkas asi järjest hullemaks minema.
Katsetused hakkasid ka peale bensiinifiltrist, bensiinipumbast, nukkvõlli ja väntvõlli anduritest, lambda juhtme lahti võtmisest ja vist jõudsin isegi õhulugeja ära vahetada (kuradi peenike töö sellel autol. Laboris laua taga põhimõtteliselt)
Kui ükskord vee temp. andurini jõudsime, otsustas omanik, et installib hoopis elektrilise jahutusvedeliku kütte ja ausaltöeldes hetkel sõidabki see auto nii, et hommikul käib veerand tunniks vooluvõrku.
Isand arcarile muidugi soovitaks uue temp. anduri hankida ja esialgu kasvõi ainult pistiku uue anduri külge pista. Pole isegi vaja vett välja lasta ja näeb ära, kas midagi muutub.
Ah jaa, Kui peaks selguma kõige hullem, et ikkagi on häda õhulugejas, siis ainuke PÄRIS remont on oma auto aju ümberehitamisele saata. Romulast teine aju ja sealtküljest õhulugeja võtta on selline poolik loterii. Saadan natuke lugemist pikkadeks õhtuteks: http://aclassinfo.co.uk/mypage.38.htm