12-04-2021, 08:59 PM
(12-04-2021, 11:22 AM)v6sa Kirjutas:(10-04-2021, 07:23 PM)arcar Kirjutas: Jah nagu kirjutasin,enamus asju uued(ka pump) ja mitte alvadistPumba klemmidel voolukadu ca 0,1v ehk olematu. Kütusevõtturit kui sellist seal minu teada pole,pump imeb vilinal otse paagist.Kuu ajaga on seal kõik asjad tehtud ja üle kontrollitud aga see mida pole on küttesurve käivitamisel,kui käima läheb ja genekas hakkab voolu tootma tõuseb ka pumba surve.Töösurvet pakub alates 3 barist 3.6 oli vist see nr millega peaks töötama ,käima hüppab juba 2.6 peal.Hetkel siis töötava mootoriga 3.1bari. Ehk probleem on just ennem käima minemist.
...
Miski siin nüüd ei klapi.
KUI pumba klemmidel on akupinge 12+V, siis peab pump andma rõhu. Kui ei anna, on pump vigane.
Samas saab hüdrosüsteemi rõhk tekkida alles siis, kui pumba tootlikkus ületab süsteemi läbilaskevõime. Mis hoiab sellel kütuserõhku? Elektromagnetklapp või kalibreeritud ava?
Pump käib ju pidevalt, seda sisse-välja ometi ei lõksita?
Kui süsteemi töörõhk on 3,6 bar, siis tihedas süsteemis 12+V pealt vaid haledad 3,1 bar andev uus pump on peet.
No see kahtlus om,et peab ilmselt vee ühe pumba soetama aga samas kui käima hüppab ja kui täkku annad siis ju läheb käima,kui pump oleks peetis siis oleks seda koguaeg.Täna näiteks käivitus kolmandast süütest,lõpuni ei lase kunagi tsüklit käiata kuna siis kütte rõhk hakkab hoopis kukkuma kui pikalt käiad.Ja kui käima on korra hüpanud siis hiljem käivitub poolest pöördest.See ongi arusaamatu anomaalia.Ainult hommikul esimene käivitus on payn in the ass,hiljem kogu päeva käivitub kenasti.Homme katsetan ja panen ühesuuna klapi voolikule vahele ,siis peaks surve jõuga peal olema pihustite poole peal,saab aimu kus poolt see surve maha jookseb,kui jookseb.See klapp on hetkel kõige odavam lahendus .Surve klapp asub sel isendil ju filtri sees ja nendega on hulgaliselt probleeme olnud,olen 3 eri tootjat juba katsetanud,silberist pole veel ostmas käinud aga Balti auto valikust olen kolm erinevat ostnud.