05-04-2021, 02:42 PM
Tere.
Kirjeldan lühidalt enda masina viga. Masinaks 2008.a S211 E320Cdi-165Kw(V6) Paar nädalat tagasi hakkasid tekkima käevitus probleemid,masinal midagi eelnevalt kütuse toitesüsteemis näppinud ei ole ja hooldused teostatud korrektselt ja õigeaegselt(läbisõidu näit hetkel 400000)
Kahtlustasin ise just kütuse poolelt tulevat probleemi ja samuti oli interneti otsingud abiks. Kuna sõbral sama mootoriga masin just puruks sõidetud(samas mootor töötas perfecto)siis alustuseks vahetasin prooviks fuel pressure regulator valve(raily otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks vahetasin fuel quantity regulatori(pumba otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks võtsin ette pihustid,ühendasin lahti tagasi voolud ja paigutasin otsa kanistrisse,pihustite tagasivoolu otsa ühendasin minimaalse pikkusega kummivooliku ja kummivoolikute otsa ühendasin 20ml süstlad(süstla kolvi võtsin loomulikult välja),käevitasin masina ja lasin ca 10-15 sekundit käija,siis suretasin välja ja läksin kontrollima süstaldes täituvust. Tulemused olid:1 silindris süstal täitunud 12ml,2 silindris täitunud 2ml,3 silindris täitunud 6ml,4 silindris täitunud 10ml,5 silindris täitunud 0,5ml ja 6 silndris 4,2ml
Need siis töösooja mootori 10-15 sekundi töötamise ajal tagasivoolu näidud. Ise pean antud hetkel süüdlaseks ühte/kahte pihustit,mis näitavad kümme pluss näite. Samuti on masinal töötades väike vibratsioon,mis nagu viitaks fuel pressure valve,fuel quantity valve probleemile või pihustitele,kuna esimesed kaks proovitud vahetada ja viga ei kadunud,siis hetkel kahtlustan ikkagi pihusteid.
Ühtegi veakoodi masinale ei kuva ja delphi diagnostiga,mis mul on kasutada näita,et nendel kordadel kui ei käevitu,ei tõuse rõhk latis üle 150-160 bar,ehk vähe. Kui diagnost on järgi ja käevitub,siis näitab käevitus hetkel rõhku latis u 250 bar. Mõnel korral olen kasutanud käevitusabi spreid,ei ole pihustanud astronoomilisi koguseid vaid piisab ühest sutsakast ja masin käevitub.
Hetkel plaanin kaks pihustit uute vastu vahetada ja tekkis küsimus mercedese pihustite ühilduvus/sobivus koodide järgi. Minu masina pihustite kood A642 070 19 87,kas saab kasutada ka pihusteid koodidega A642 070 05 87 või A642 070 05 87?
Kirjeldan lühidalt enda masina viga. Masinaks 2008.a S211 E320Cdi-165Kw(V6) Paar nädalat tagasi hakkasid tekkima käevitus probleemid,masinal midagi eelnevalt kütuse toitesüsteemis näppinud ei ole ja hooldused teostatud korrektselt ja õigeaegselt(läbisõidu näit hetkel 400000)
Kahtlustasin ise just kütuse poolelt tulevat probleemi ja samuti oli interneti otsingud abiks. Kuna sõbral sama mootoriga masin just puruks sõidetud(samas mootor töötas perfecto)siis alustuseks vahetasin prooviks fuel pressure regulator valve(raily otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks vahetasin fuel quantity regulatori(pumba otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks võtsin ette pihustid,ühendasin lahti tagasi voolud ja paigutasin otsa kanistrisse,pihustite tagasivoolu otsa ühendasin minimaalse pikkusega kummivooliku ja kummivoolikute otsa ühendasin 20ml süstlad(süstla kolvi võtsin loomulikult välja),käevitasin masina ja lasin ca 10-15 sekundit käija,siis suretasin välja ja läksin kontrollima süstaldes täituvust. Tulemused olid:1 silindris süstal täitunud 12ml,2 silindris täitunud 2ml,3 silindris täitunud 6ml,4 silindris täitunud 10ml,5 silindris täitunud 0,5ml ja 6 silndris 4,2ml
Need siis töösooja mootori 10-15 sekundi töötamise ajal tagasivoolu näidud. Ise pean antud hetkel süüdlaseks ühte/kahte pihustit,mis näitavad kümme pluss näite. Samuti on masinal töötades väike vibratsioon,mis nagu viitaks fuel pressure valve,fuel quantity valve probleemile või pihustitele,kuna esimesed kaks proovitud vahetada ja viga ei kadunud,siis hetkel kahtlustan ikkagi pihusteid.
Ühtegi veakoodi masinale ei kuva ja delphi diagnostiga,mis mul on kasutada näita,et nendel kordadel kui ei käevitu,ei tõuse rõhk latis üle 150-160 bar,ehk vähe. Kui diagnost on järgi ja käevitub,siis näitab käevitus hetkel rõhku latis u 250 bar. Mõnel korral olen kasutanud käevitusabi spreid,ei ole pihustanud astronoomilisi koguseid vaid piisab ühest sutsakast ja masin käevitub.
Hetkel plaanin kaks pihustit uute vastu vahetada ja tekkis küsimus mercedese pihustite ühilduvus/sobivus koodide järgi. Minu masina pihustite kood A642 070 19 87,kas saab kasutada ka pihusteid koodidega A642 070 05 87 või A642 070 05 87?