24-03-2021, 12:17 PM
(23-03-2021, 09:55 PM)v6sa Kirjutas: Vaheta välja see, kes "koodilugejat" opereeribAku sai maha võetud ja lastud spetsialisti poolt üle mõõta, aku originaal ehk siis 10+ vana, eks oligi tal aeg minna.Mersut peab oskama lugeda, lihtsalt odava võltsitud kaabli külgeühendamise peale ei anna see end kätte. Võllide pöörlemist ja lati ning sisselaske rõhku ju näeb ometi.
Kuidas tuvastasite, et akus pole mahutavust enam? Enamasti pole mahutavusega probleeme, kuid akud lastakse lihtsalt nii tühjaks, et elektroonika ei luba käivitust.
Kui tühjaks te aku lasite? Sinnamaani, et starter enam ei lülitunud? Või veel vedas, poole pöörde kaupa?
Diisel ei lähe, kui pöördeid pole piisavalt. Ühisanumsissepritse ei lähe ka siis kiiresti pööreldes, kui latirõhk ei tõuse piisavalt. Samuti peab mootor nägema võllide pöörlemisi ja immo olema maha tulnud. Kõigil elektriautodel tekib probleeme, kui ÕKM annab jaburaid näite.