19-04-2007, 08:40 AM
Vastuseid rodumisi siis:
1. Köige olulisemas. Eeslike seetöttu et oma 44kw ja auväärse eaga ikka liikvel ja ei näita veel märke, et kavatseks "saba anda". Mul siin töökaaslased 3 - 13.a. vanuste 80 - 200kw masinatega ja... paljudel probleeme masinaid remonti vöi siis remondist välja saada.. jätkuvalt.
Seega see nimi tuleb sitkusest. Sisulielt pole veel sellist probleemi olnd mis poleks yhe öhtu - ööga lahendatav.
2. Bassi köllid taga aknalaua peal. Sain kastid mis mahtusid millimeetri pealt sisse ja yldvaates jäävad peaaegu tagaistme peatugede varju.
3. Pildistamine ja piltide ylespanek eip ole vöimalik minu praeguses asukohas raske 26.05 kodu, seal saab tehtud.
4. Tagadiffer panid peale Raplas töökojas. Seal ka käigukast pandi a selle ma vahetasin juba ise tagasi. Vale kast oli myydyd mulle :pissed2: 5 manuaali päehe! Miksi veoka oma. See nyyd Kuusankoskis juba. Aga selle hea mehega ma veel räägin vist kui jaksan Oulu minna. :burn: Diffri vahetuse osas mainiti et oli miski sebimine et paika saada.
5. Tahhomeetrit pole ka mul, aga yhes varaemas vestluses pani keegi lahke inimene yles targa tabeli, mis näitas mis diffri ylekande arvu ja manuaali kasti ylekande järgi söidukiiruse kohast pöörete arvus. See oli väga silmiavav tabel. Vist oli ka autom. kast ära toodud. Otsinguga leiad.
6. Myra 100 kmh vöib olla:
a. kummimyra. Selle vasta aitavad logarid koobastesse, aga neid saab narva kaudu venemaalt. Mul olid need ostes peal
b. kardaani ristliigend väsend. Ei ole diagnoositav ilma maha vötmata.
c. kardaani kesklaager hakkab väsema. Saab aru kui käega kardaanist kinni vötta ja raputada. Eip tohi loksuda ega misikit vaba liikumist olla. Kui köik terve peaks ysna jäigana seal olema. Kesklaager suht vähese vaevaga vahetatav(kanal) ja samas näeb ka rsitliigendi sisukorra. Vahetus suht lihtner, kuid eraldi topic.
7. Kytuse kulu. Oehh.. Tallinas eip liikle ei oska öeldagi.. Pöhjanaabrite juures 100 -140 kmh-d astudes ikka 8 - 12 sajale. Kiirused kuni 100 kmh kuskil 7 l sajale ehk siis väga normaalne. Suurelt osalt tänu apexile saan 50kmh -st 4. käigu sisse panna ja söita... sama käik siis löpuni välja...
Aint seda tagaumist 140kmh -d ma taga ei aja, sest ölisurve siis miski mega ja pöörete arv on oi oi oi tabeli ja körva järgi ja kytuse kulu on kahh jahh mis ta siis on ja siis veel politzai teeb aia aia.
130 on kiirus millega kiirteel (120 lubatud) politsei ei peata. 132 kmh ja peatavad kohe. Ja mulle on väga väga väga oluline et load taskus pysiks.
8. Plastiku ja Porno tuuning on jahh... koledaks vöib asi kätte minna ma ikka hoolega vaatan mis seal teha. Gup tuuning köva kandidaat aga vaatan veel siin ringi mis leian.
1. Köige olulisemas. Eeslike seetöttu et oma 44kw ja auväärse eaga ikka liikvel ja ei näita veel märke, et kavatseks "saba anda". Mul siin töökaaslased 3 - 13.a. vanuste 80 - 200kw masinatega ja... paljudel probleeme masinaid remonti vöi siis remondist välja saada.. jätkuvalt.
Seega see nimi tuleb sitkusest. Sisulielt pole veel sellist probleemi olnd mis poleks yhe öhtu - ööga lahendatav.
2. Bassi köllid taga aknalaua peal. Sain kastid mis mahtusid millimeetri pealt sisse ja yldvaates jäävad peaaegu tagaistme peatugede varju.
3. Pildistamine ja piltide ylespanek eip ole vöimalik minu praeguses asukohas raske 26.05 kodu, seal saab tehtud.
4. Tagadiffer panid peale Raplas töökojas. Seal ka käigukast pandi a selle ma vahetasin juba ise tagasi. Vale kast oli myydyd mulle :pissed2: 5 manuaali päehe! Miksi veoka oma. See nyyd Kuusankoskis juba. Aga selle hea mehega ma veel räägin vist kui jaksan Oulu minna. :burn: Diffri vahetuse osas mainiti et oli miski sebimine et paika saada.
5. Tahhomeetrit pole ka mul, aga yhes varaemas vestluses pani keegi lahke inimene yles targa tabeli, mis näitas mis diffri ylekande arvu ja manuaali kasti ylekande järgi söidukiiruse kohast pöörete arvus. See oli väga silmiavav tabel. Vist oli ka autom. kast ära toodud. Otsinguga leiad.
6. Myra 100 kmh vöib olla:
a. kummimyra. Selle vasta aitavad logarid koobastesse, aga neid saab narva kaudu venemaalt. Mul olid need ostes peal
b. kardaani ristliigend väsend. Ei ole diagnoositav ilma maha vötmata.
c. kardaani kesklaager hakkab väsema. Saab aru kui käega kardaanist kinni vötta ja raputada. Eip tohi loksuda ega misikit vaba liikumist olla. Kui köik terve peaks ysna jäigana seal olema. Kesklaager suht vähese vaevaga vahetatav(kanal) ja samas näeb ka rsitliigendi sisukorra. Vahetus suht lihtner, kuid eraldi topic.
7. Kytuse kulu. Oehh.. Tallinas eip liikle ei oska öeldagi.. Pöhjanaabrite juures 100 -140 kmh-d astudes ikka 8 - 12 sajale. Kiirused kuni 100 kmh kuskil 7 l sajale ehk siis väga normaalne. Suurelt osalt tänu apexile saan 50kmh -st 4. käigu sisse panna ja söita... sama käik siis löpuni välja...
Aint seda tagaumist 140kmh -d ma taga ei aja, sest ölisurve siis miski mega ja pöörete arv on oi oi oi tabeli ja körva järgi ja kytuse kulu on kahh jahh mis ta siis on ja siis veel politzai teeb aia aia.
130 on kiirus millega kiirteel (120 lubatud) politsei ei peata. 132 kmh ja peatavad kohe. Ja mulle on väga väga väga oluline et load taskus pysiks.
8. Plastiku ja Porno tuuning on jahh... koledaks vöib asi kätte minna ma ikka hoolega vaatan mis seal teha. Gup tuuning köva kandidaat aga vaatan veel siin ringi mis leian.