04-03-2021, 05:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2021, 07:58 PM ja muutjaks oli ed_.)
(04-03-2021, 01:13 PM)v6sa Kirjutas: Kas teoorias istuks viimase otsa W463 kuut peale väiksemat modifitseerimist (mingid juhtme/voolikukinnitused, mõni lisaava) algse 460 raamile? Või tuleb hakata vebrukandureid/raamitalasid muutma?
Suures plaanis on raamid samad aga tööd saab olema piisavalt:
- esirataste taga olevad kere pukside kandurid on teise koha peal, lisaks tuleb mängida paaris kohas kõrgustega (piisab lisaseib).
- W460 raamile W463 vahekasti panekuks tuleb lisaks kronsteinidele keskmised raami risti talad ära vahetada. W460 vahekasti kasutuseks tuleb kere põrandasse auk teha, sest vana kast on ju kangiga, W463 on 2001 aastast ilma ehk elektri juhtimisega. W460 ja W463 kaste ja sildu omavahel kombineerida ei saa: W460-l on esimese silla difri taldrik teisel pool ehk n.-ö. kardaan pöörleb teistpidi kui W463-l ja muudel levinud 4x4 masinatel; W460 on tagumise silla differ keskel, W463 paremal. Lisaks ei ole W460 sildadel ABS andureid.
- W460 raami esimeste amortide kandurid on kõrgemad, tõesti ei oska öelda, kas mahuvad ära.
- radiaatori kinnitused raamil on kindlasti teistsugused. Lisaks on uuemal palju muid pudinaid, mille kronsteine vanemal ei ole, näiteks elektriline veepump; väljalase, mis on küljel, mitte raami keskel; vedrustuse nivoo andurid; käigukasti soojusvaheti; roolikarp on ka rohkem väljapoole toodud.
Need masinad, mis Saksamaal kokku korjati ja n.-ö. lammutati, lisaks turvavarustusele oli väidetavalt ka muid juhtmooduleid eemaldatud ning osa juhtmestikust välja lõigatud, mida varuosana tellida ei saa. See paneb kuhja tööd juurde.