22-02-2021, 09:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2021, 09:20 PM ja muutjaks oli Arkadi.T.)
(22-02-2021, 07:16 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, Arkadi,
Vabandust, et varem häält ei teinud, aga ei märganud seda õigel ajal.
Nimelt on nii, et see ülemise liistu tüübel on sama ka W126 autodel ja selle numbri ajalugu on selline:
A0089970381, asendatud järgmisega
A0019882081, asendatud järgmisega
A0019887681, asendatud artiklinumbriga
A0009881581 (klõpsa pildil, et suuremalt näha)
Neid on (või paari kuu eest oli) esinduse laos veel lademetes ja nad maksavad maru vähe, aga keegi ei ütle ka seda kui ise välja ei nuhi.
Käisin sama kadalipu läbi ja kui teada sain, et selline asendus on tehtud, tellisin neid terve posu ka oma W126 jaoks ning see pilt ongi mõne kuu eest saadud kotitäiest tehtud.
Seega võibolla on neid juurde osta isegi lihtsam kui puurida, sest nad tõesti ei ole ka kallid.
Edu igal juhul võitlustes ja kahtlemata tuleb sellest üks ilus W123.
Parimate soovidega,
Västrik
Tere. Täpsuse huvides ütlen kohe ära, et Arkadi pole mu päris nimi, tegemist siis minu online alter egoga.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Jah selle varuosakoodiga tellin ilmselt ka originaaltüüblid ära, sest
vaatamata erinevate töövõtetele pole need Alvadi omad siiski päris õiged asjad. Ma kahtlustan, et isegi kui
nad mingi aeg peavad, päädib asi lõpuks sellega, et mingil hetkel avastan, et mõni liist on leekima pannud.
Seda ma aga ei soovi ja pigem ootan natuke aega veel, et asi saaks selline, et ma ise rahule jään ja kuklas
hirm poolkõva asja ülesütlemise pärast ei kriibi.
Aga nüüd siis protsessisest endast ka. Proovisin erinevaid võtteid, kõige efektiivsemaks osutus ristpeaga
otsikuga läbi junni puurimine. Sai augu sobiva suurusega ja jäi ka koonuse osa liistu poole. Muidu ei oleks
häda midagi, aga probleemiks on see plastikusegu, mis on ikkagi liiga kõva ja temperatuuri kõikudes hooaja
jooksul ca 50 kraadi pole mul selle kestvusesse usku.
Hakkasin täna tagumist osa kokku laduma. Seisan garaazis ja vaatan seda tagumist osa ja midagi nagu oleks
valesti. Lähen vaatan tagatulesid lähemalt ja mida ma näen. Mingi nippiga olen ma suutund tulealused liistud
panna külge nii, et parema poole oma on vasakul ja vasaku oma paremal. Suutnud selle kompoti veel kokku
laduda ja ka edukalt kinni keerata. Kuidas ma ei märganud, et tuleaukudes käivad klambrid omadega tule alla
jäid ma ei oska öelda. Kiskusin kõik laiali ja panin kokku nii, kuidas olema peab.
Haagisekonks sai värsked poldid ja värskelt värvituna näeb hetekel suht kobe välja. Paneb mõtlema sellele, et
äkki peaks leidma haagisekonksu jaoks mingi püsikatte, et see oma värskust kaotanuna pärast silma ei torgiks.
Tagastange kinnitamise takistuseks sai stangekruvi üks polt, mis eelneva auto küljest eemaldamise käigus on
rellakat tunda saanud ja keeret retsinud. Eks homme vaatab, kas saab keerme üle keerata või paneb uue poldi sinna.
Mis puudutab taganumbril asuvat ÜV kleebist, siis sellel autol pidigi 1997 Eestis esmase registreerimise korral
1997 aastal ülevaatus olema. 1997 aasta oli selles mõttes ÜV osas huvitav aasta, et kasutusel olid paraleelselt
poole väiksemad vanatüübi ÜV kleepsud (kleeps + maakonna vapp).
Ühesõnaga kuna mul on vanatüübi numbrid ja 1997 aastal auto pidi ka ülevaatusel käima. Seega pole see
originaalkleeps sellel numbril mingi omalooming, vaid sinna "unustatud" aastaid tagasi. Ma ei suutnud leida
ühtegi seadusest tulenevat kohustust see kleeps sealt maha kiskuda. Seega seda ma ka teha ei kavatse.
Riskide maandamiseks ma hetkel ette numbrile seda kleepsu ei pane. Enne lähen sõidan paarist lähemast
ülevaatuskohast läbi ja uurin asja lähemalt. Kui tõlgendatakse seda erinevalt, siis lähen sinna kus kleepsu
pärast ei saeta. Ja isegi kui see saab olema ületamatuks takistuseks on mul 1997 kollaseid kaks tk veel +
skäneeritud kujul failid, et vajadusel tulevikus lisa trükkida. Lisaks olen endale kokku ahnitsenud ka ka
hilisemaid ÜV kleepse. Miilitsaid ma ei karda, mulle tegelikult väljakutsed meeldivad ja ausalt öeldes oleks
üsna põnev kogemus saada korduvülevaatus selle eest, et mul 1997 aasta ÜV kleeps on
Ja kui juba kleepsudest juttu tuli on mul esiklaasil ka üks üsna põnev kleeps, mis suvel vene papidel näo laiaks vedas.